{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Tablet
  • #1   9. feb 2014 vi har en ipad hjemme ved os, og den bliver sku brugt meget. både af os selv og af børnene til underholdning.
    Det er stort set kun når der skal skrives nogle opgaver eller dokumenter ned, at computeren er i brug, ellers foregår alt over ipad.
    Hvis man så vælger samsung tablet f.eks. kan man vist få skriverprogrammer til den, så den gør computeren endnu mere overflødig.

så hjemme ved os bliver sådan en brugt meget.

• #2   9. feb 2014 Hos mig er det omvendt... Hverken kæresten eller jeg gider at sidde med det... Vi har både Ipad Air og Samsung Tab 3 men det fungerer bare ikke optimalt til vores forbrug...

Måske fordi vi aldrig kunne finde på at spille spil... De bliver brugt til nyheder af og til men det kan lige så godt foregå på mobilen.

• #3   9. feb 2014 Vi har 2 ipads og en HP tablet, og har stort set aldrig vores bærbare åbne mere. Min er hp'en med Windows, officepakken...osv.

• #4   9. feb 2014 jeg har en ipad mini og en alm det er kun min søn og kæreste der bruger dem , jeg tænder hellere min macbook det er langt nemmere at bruge syntes jeg .

men hvis det er som erstatning for computer så glem det.

• #5   9. feb 2014 En tablet kan sagtens erstatte en computer.

• #6   9. feb 2014 Det er det ikke,

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #7   9. feb 2014 Bruger min iPad meget lidt selvom jeg lige har købt den næsten.
    Bruger min iPhone til at surfe på nettet med 95% af tiden.
    Og så en bærbar når der skal ordnes andre ting end bare at surfe rundt på nettet

Kommentér på:
Køb af Tablet

Annonce