{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.047 visninger | Oprettet:

Rasmus H
Rasmus H
Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382

Separat kloakering, kan DU betale? {{forumTopicSubject}}

Jeg hører til en del af de husejere, som skal have foretaget
separat kloakering:

http://www.sn.dk/danmark/dyr-kloak-regning-tvinger-tusindvis-af-familier-paa-gaden/artikel/249559#.UvuhWPl5NjE

Jeg hører så desværre også til dem, der ikke har pengene, til de store regninger, der efterfølgende kommer.

Står du i samme situation, i så fald, hvad gør du?

Får man ikke foretaget omlægningen, senest 1/2 år efter færdiggørelse af stikledning, vil der blive uddelt dagbøder, derefter politianmeldelse, som så KAN ende ud i fængselsstraf.

Jeg ved ikke om det vil gå så galt, men det lyder som en ond spiral, for dem der ikke kan finde pengene til projektet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Separat kloakering, kan DU betale?
  • #1   12. feb 2014 I nogle kommuner er der fundet en løsning hvor man låner penge af kommunen rentefrit.. undersøg om en lignende ordning skulle gælde hos dig..

• #3   12. feb 2014 De er også i fuld gang her hos os, jeg synes det er ærgerligt penge, da jeg allerede har separeret via faskiner, og derfor ikke får noget ud af det overhovedet, men jeg mener vi alle har vidst det i mange år, hvis vi ellers brugte lidt tid på at kigge på lokalplanerne, men det burde for de fleste kunne klares for under 20.000,- hvis man bruger lidt tid påsat få tilbud.

• #4   12. feb 2014 Man kan vel lave et lån eller har friværdi i huset man kan få lån på.

• #5   12. feb 2014 Det er nok de færreste der kan låne penge når de er arbejdsløse med hus, men han har jo muligheden for selv at grave selv, så koster det noget mindre.

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

#6   12. feb 2014 Kristoffer F<< Det må jeg lige høre om, nu hvor der snart er borgermøde..

Andreas<< Yes, ham har jeg læst om.

RR<< 20.000, det lyder ikke voldsomt, i forhold til hvad jeg har læst rundt omkring, med regninger for mellem 35.000 og 150.000 kr.

Lasse P<< Ingen mulighed for lån, er pt uden arbejde, og friværdi er der ikke noget af. Købte desværre da husene var dyre..

• #7   12. feb 2014 Jo selvfølgelig er der nogen der kommer til at betale mere, men jeg kan næppe forestille mig der er nogen der ender så højt som du skriver. Jeg har en bekendt der er entreprenør, ham har jeg sendt rundt til flere i området, og de ligger der på en10-20.000,-, jeg mener han sagde ca 1000,- pr meter i svære områder, og 500,- i foreks græsplæne pr meter, her harvning så ikke tilslutningsafgift da vi allerede er tilsluttet, så vi skal bare over på den nye streng, den lægger de sm regl ind ved siden af den gamle. Personligt skal jeg have samlet 2 brønde, og det nye skal skydes forbi huset, i alt 17meter og det koster en 10-15.000,-

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

#8   12. feb 2014 Ja okay, det lyder knap så voldsomt, men 10-15.000 kr kan desværre også,
    være mange penge.

Kommentér på:
Separat kloakering, kan DU betale?

Annonce