{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.522 visninger | Oprettet:

God takkegave til svigerfar? {{forumTopicSubject}}

Hey BG.

Jeg har i sidste uge været ude for et uheld med min lille 206'er da jeg tog et bump for hurtigt og efter bakkede i et hegn, kostede det buller og grimme forkofanger og bagkofanger.... Jeg tænkte med det samme det her bliver dyrt...
Indtil min svigerfar sagde til mig den ene dage pil det af og tag det med herud så ser vi på det, så ville han tage det med ind på arbejdet og se hvad Autolakeren og de andre kunne lave det for. Han sagde de kunne give mig en super pris på 600,- for udretning af det hele, spartle dele, grunde og autolakere det. Hvor det stod i en normal pris på plus 3000,- Så det kan jeg ikke sige nej til.

Nu står jeg så med den tanke han skal da ha' en gave som tak, men hvad er den bedste gave man kan give sin svigerfar?

Håber i kan hjælpe og se min situatiuon, god dag. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God takkegave til svigerfar?
  • #1   13. feb 2014 En kasse specialøl som I kan drikke sammen - sådan gør jeg ved min svigerfar.

• #2   13. feb 2014 en svigersøn som kan køre bil
    muhahahaha smiley

• #3   13. feb 2014 Det er jo ikke nemt når vi ikke ved hvad han interesserer sig for, hvor gammel han er osv. Men oplevelser er altid godt - bio-billetter, ud at spise alle sammen, billetter til stand-up eller en koncert. Kort sagt - oplevelser

• #4   13. feb 2014 kør ned med en pålægs kagemand til middagsmaden som tak til hele firmaet

• #5   13. feb 2014 Der skal da et par flaske vin til jo smiley

• #6   13. feb 2014 Der må da ha været fart på henover det fartbump, hvis du efterfølgende har ramt med røven ind i et hegn.... Måske din svigerfar ville blive mest glad, hvis du bare lover ham at det er hans datter der kører bilen fremover... Så han kan få sin nattesøvn ;).....

Spøg til side... Der skal da bare købes et par six-packs til alle gutterne på værkstedet, jeg går jo ikke ud fra at det er svigerfar der laver det selv.... Og så har du også samtidig givet den kvajebajer de ellers ville brokke sig over hvis du fx kom med blomster....

• Christian H
    Christian H Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 74
    #7   13. feb 2014 Giv ham dit ord på at du kører pænt med hans datter.

Ca. som Peter siger smiley

• #8   13. feb 2014 Helt klart nogle øl til det værksted til alle gutterne! Og flere specialøl sammen med din svigerfar! Det giver +'er og bogen smiley

• #9   13. feb 2014 Ellers, kør til den nærmeste slagter, køb de BEDSTE bøffer du kan få, hent nogle voldsomt gode øl/vin/whatever i drikker, bank en god salat sammen, grill de bøffer som kun en rigtig mand kan grille dem! (ventetid, KUN salt og ikke andre latterlige krydderier) og server så et fantastisk måltid for familien og tak ham mens i sidder der.

Intet glæder en gammel gubbe som god mad og lovprisning fra de unge når man er samlet! og det er sgu seriøst smiley det er fedt i den aldet at få ros / tak fra dem man hjælper så man ikke føler man er faldet bagud smiley

• #10   13. feb 2014 Tak for de hurtige svar. smiley
    Jeg køre skam pænt med hans datter, det ved han os godt.
    Det gik bare galt da jeg havde lidt travlt lørdag nat, alle begår jo fejl smiley
    Jeg køber en six pack til dem på arbejdet og nogle flasker vin til ham selv. smiley

• #11   13. feb 2014 En gave herfra til den næste firmafest: www.stripbooking.dk .. Så du sku sikret gratis bil rep. de næste mange år.. smiley

• #12   13. feb 2014 Uanset hvad så del det med drengene på værstedet, det er god stil.
    Og så kan du os komme tilbage hvis det skulle være nødvendigt:)

Kommentér på:
God takkegave til svigerfar?

Annonce