{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

Stjålet nummerplader {{forumTopicSubject}}

Har hørt den skal afmeldes og indregistreres igen.
Har brugt al min data på telefonen så hastigheden er sat drastisk ned, og skat's hjemmeside indeholder for meget til at det kan ordnes med det relativ langsomme internet.

Bilen skal afmeldes og indregistreres igen og så kan der afhentes nummerplader hos skat samme dag (hvis man møder op personligt og afmelder og indregistrere igen)

Men hvad er prisen? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålet nummerplader
  • #2   24. feb 2014 Sidst der var nogle der var så venlige at låne mine plader, kostede det 1180 for et nyt sæt - det skal jo lige løbe rundt for dem smiley
    Edit: Og har du ikke allerede gjort det, skal du selvfølgelig skynde dig at melde pladerne stjålet hos politiet, så du ikke får regningerne for benzin osv. som tyvene sikkert nyder godt af...

• #3   24. feb 2014 1380

• #4   24. feb 2014 Er der nogle der kan oversætte hvad det er hun mener fatter hat af det emne

Er det en af de piger der ikke gider dig der har stjålet dine plader

• #5   24. feb 2014 1180 + 200 kr i gebyr.

• #6   24. feb 2014 Meld det til politiet få en erklæring fra dem og så op og omregistrer. Sådan fik Jef det fortalt af en betjent der alligevel spilde min tid på noget plider-plader

• #7   24. feb 2014 Andeas

Er det svært og forstå?
    Nummerpladerne er stjålet, politiet er blevet informeret om det og nu skal der hentes nye plader. Mit internet er langsomt fordi det er blevet sat drastisk ned efter og have brugt alle 10gb data for denne måned, så mit internet er ikke hurtigt nok til og kunne tjekke på skats hjemmeside selv. Skal vide om den skal afmeldes og derefter indregistreres igen, og hvad det eventuelt vil koste, eller om det bare koster 1180 kr.

• #9   24. feb 2014 Sø-Propel

Kan du uddybe lidt nærmere omkring hvad du mener?

Skal den omregistres, forsikres på ny igen, betales grøn ejerafgift på ny igen osv...?

• #10   24. feb 2014 du skal afmede den hos skat det koster 60 kr der er kun 4 steder i DK det kan lade sig gøre at møde personligt op ellers er det over nettet og der går 2-4 dage så kan den få nye plader ved en nummerplade forhandler prøvede det sidste sommer så mine plader er boltet fast som loven siger de snart skal være

• #11   24. feb 2014 AFILI8ED

Det vidst på tide og lukke ned for dig.
    Start du nu bare en tråd op omkring mig og mine nummerplader som er blevet stjålet, er det ikke det som man gør når man ryger på folks filter? smiley

• #12   24. feb 2014 du kan klare det hele hos din lokale synsmand

• #13   24. feb 2014 pspsmeden

Okay, du betalte 60 kroner for afmelding?
    Hvad så derefter? Hed det så bare 1180 for nye plader? Eller skulle du møllen igennem med og få penge tilbage for grøn ejerafgift og fra forsikringen og så forsikre den på ny og betale grøn ejerafgift på ny? smiley

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #14   24. feb 2014 Andreas skal blot prøve at komme med en sjov bemærkning, det er ikke uvant for ham. At det tit slår fejl er en anden ting, men giv bare drengen lidt credit, så han kan føle sig som noget specielt på bilgalleri smiley

• #15   24. feb 2014 1380 for nye plader ikke 1180

• #16   24. feb 2014 60 for afmelding af gamle plader og 1380 for og kunne få udleveret nogle nye, rigtigt forstået?

• #17   24. feb 2014 Kristian

Ja vi har det på samme måde man kan jo heller ikke sige at dine Inlæg i diverse emner bidrager med ret meget

Jeg var bare i tvivl om hvad han mente i første omgang men 2 forklaring han kom med gav mere mening

• #18   24. feb 2014 du afmelder og henter nogle nye ved en synsmand og betaler ham 1380kr og så for du nogle nye hvor du selv kan vælge om der skal være dk mærke på eller om der ikke skal være, og så er den skid slået smiley

• #19   24. feb 2014 du får penge retur for afgifts perioden og betaler så på de nye plader din forsikring melder du dig bare til med det nye nummer

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#20   24. feb 2014 Andreas: Nu er der vel ingen grund til at gøre dig selv dummere end du allerede er, vel? Hvis ikke din intelligens rækker langt nok til at læse og forstå noget så enkelt, så vil jeg skyde på at du får problemer i dit fremtidige liv. Tvivler også stærkt på du er 31 år, den måde du formulere dig på lægger mere i bunden af tyverne.
    Og så bare det fact at du altid herinde kører efter "Det bedste forsvar er et angreb", siger vel også lidt.

• #21   24. feb 2014 Kristian: skal blot prøve at komme med en sjov bemærkning, det er ikke uvant for ham. At det tit slår fejl er en anden ting, men giv bare drengen lidt credit, så han kan føle sig som noget specielt på bilgalleri

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

#22   24. feb 2014 Okay du vinder.

• #23   24. feb 2014 Tak for det Kristian kan du have en fortsat god dag smiley

PS vi ses jo nok lidt senere i en anden tråd

• #24   24. feb 2014 Jeg forstår ikke helt hvordan du kan komme på BG med langsomt internet, men ikke på skats? Hmm... Forklar mig det:)

• #25   24. feb 2014 Agerskov

Godt spørgsmål.
    Loggede dog på skat og fik det ordnet relativt hurtigt ved og ringe derind 2 sek efter jeg havde sendt dem en mail. Så kunne bare tage hen til synshallen og hente pladerne, 1380 kr smiley

Kommentér på:
Stjålet nummerplader

Annonce