{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender i...
  • #2   25. feb 2014 Ja okay! smiley

Havde en lærer ved auto engang, han havde en Landrover, vi printede en lignende side ud hvor overskriften var noget i stil med "mand havde sex med land rover" smiley

Jamen seriøst, det skete aldrig ved min seat den så jeg bare som legetøj, men det er sgu sket et par gange med min BMW, Det minder sgu om når man har de der "gud hvor jeg dog elsker min kone/kæreste" øjeblikke smiley

• #4   25. feb 2014 Jep. Så længe du ikke kan parkere den og kigge tilbage 2 gange på vej væk. Så skal du beholde bilen. Min tommefingerregel.
    Også derfor min Vectra ikke er jer mere havde simpelt hen ikke lyst til at køre en tur eller kikke tilbage efter den. Så det ligemeget at den var næsten uden rust. Og aldrig svigtede mig.

• #5   25. feb 2014 Nemlig! smiley

Har det "problem" jeg ikke kan gå ned til bilen for at skulle tjekke en lille ting uden at ende med at køre en tur..

• #6   25. feb 2014 Oh yes, det ægte kærlighed smiley

• #7   25. feb 2014 Den med 15 grunde til knallerter er bedre end kvinder kan vist også bruges på biler smiley

• #9   25. feb 2014 Der langt mere end 15 grunde til biler er bedre.
    Især fordi damerne var langt bedre til at lege da man havde knallert.

• #10   25. feb 2014 I min alders gruppe er de endnu bedre til at lege end dengang man havde knallert, de har lært noget men er ikke kedelige endnu smiley smiley

smiley smiley Sex i/på bilen smiley smiley

• #11   25. feb 2014 Ja. følelsen af at kunne kigge ud af vinduet og kigge på sin bil, og tænkte. vi skal da lige have et mand-til-bil øjeblik, og man så er nød til at køre en tur ud i verdenen, og bare koble af. bare det og tænke "hold kæft jeg har det godt, intet kan ødelægge dette øjeblik"
    Det er bare sagen.. nu hvor jeg sidder og skriver det her, så for jeg da lyst til at rulle en tur smiley

• #13   25. feb 2014 åhhh ja følelsen af lige at vende sig om og kigge efter bilen når man har parkeret den, for lige at sige vi ses senere, tja er nu 37 år og har familie dog fylder følelsen meget stadigvæk, dog ikke ligesåmeget som når fars pige løber hen og giver mig jordens største kram når jeg henter hende i børnehaven uha den følelse er den dejligste i verden, men ak de kære biler fylder stadig meget tager tit en stol om sommeren efter vask og polering for lige at beundre vidunderet.

• #15   25. feb 2014 Tror ikke jeg er glad nok for min...overvejede den anden dag, om det mon kunne være det nye sort, at skære huller i den overalt eller køre langsomt ind i et træ..

savner min bimmer... smiley

• #17   25. feb 2014 det behøver jo ikke være en bugatti veyron man har, jeg har selv en passat 3bg med 18" tomasson tn4, 35mm sænkning vw phaeton look front grill org. xenon og LED baglygter, 130hk tdi med chip til 165HK, for mig lige nu er det den ultimative bil købte den også da den var 1 år gammel og gået 37000, den har nu spaseret 256000km og kører stadig som da jeg fik den, bliver stadig dejlig overrasket hver gang jeg kører i den, den bliver også passet.

• #18   25. feb 2014 Her er 33 grunde til at biler er bedre end kvinder smiley http://www.ihimlen.dk/index.php/index.php?i=Sjov-Lister&u=BilerBedreEndKvinder

Men ja kender det godt ... Har tit ondt af min bil skal stå udenfor og sådan noget... Men tror dog ikke jeg elsker den - Er nok bare rigtig glad for den

• #19   26. feb 2014 Har været forelsket i min bil. Men efter 5 år så er det sgu kedeligt.

Det svare jo til og have sølvbryllup.

Kommentér på:
Kender i...

Annonce