skal jeg være bekymret {{forumTopicSubject}}
har modtaget en mail fra en der vil købe min bil og vil høre om det lyder til at være fusk?
tekst fra mailen::
Hej der,
Tak for svaret , det første gang jeg så denne type køretøj var, da jeg gik på en tur, og jeg er interesseret i at købe dette køretøj fra dig , jeg er offshore i øjeblikket , som jeg er i Filippinerne med Røde Kors for Typhoon relief projekt. i dette tilfælde vil jeg være at købe bilen i god tro uden forudgående inspektion , af denne grund vil jeg gerne have dig til at give mig flere detaljer om den tilstand , Hvor længe har du haft det ? Og er du kører det i øjeblikket ?
Jeg vil købe varen til din prisforlangende og så bilen vil blive transporteret af et rederi , som jeg har brugt til at sende mine biler i fortiden. Jeg foreslår at betale dig gennem min PayPal-konto , som jeg er i stand til at sende betalingen til din PayPal-konto direkte lige nu amd også betale 2,4 % paypal transfersummer , hvis du har en PayPal-konto , jeg vil gerne have dig til at sende mig detaljer, så jeg kan foretage overførslen , men hvis du ikke har en konto, kan du tilmelde dig på www.paypal.com og komme tilbage til mig med e-mail- adresse, du brugte til at registrere.
Din PayPal- e-mailadresse:
Fulde navn:
Jeg vil være venter på din e-mail snarest.
Skål
det var lidt mærkeligt han skriver skål til sidst, og sammensætningen af teksten er lidt mærkelig ? andre der har prøvet det?
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 79 Svar: 1.862
jan 2012
Følger: 51 Følgere: 52 Biler: 5 Emner: 85 Svar: 1.255
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 15 Biler: 5 Emner: 97 Svar: 3.086
Num_L - RG -
ja det er vigtig meget info
mar 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Biler: 4 Emner: 79 Svar: 1.154
apr 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 3 Emner: 3 Svar: 83