{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

skal jeg være bekymret {{forumTopicSubject}}

har modtaget en mail fra en der vil købe min bil og vil høre om det lyder til at være fusk? smiley

tekst fra mailen::

Hej der,

Tak for svaret , det første gang jeg så denne type køretøj var, da jeg gik på en tur, og jeg er interesseret i at købe dette køretøj fra dig , jeg er offshore i øjeblikket , som jeg er i Filippinerne med Røde Kors for Typhoon relief projekt. i dette tilfælde vil jeg være at købe bilen i god tro uden forudgående inspektion , af denne grund vil jeg gerne have dig til at give mig flere detaljer om den tilstand , Hvor længe har du haft det ? Og er du kører det i øjeblikket ?

Jeg vil købe varen til din prisforlangende og så bilen vil blive transporteret af et rederi , som jeg har brugt til at sende mine biler i fortiden. Jeg foreslår at betale dig gennem min PayPal-konto , som jeg er i stand til at sende betalingen til din PayPal-konto direkte lige nu amd også betale 2,4 % paypal transfersummer , hvis du har en PayPal-konto , jeg vil gerne have dig til at sende mig detaljer, så jeg kan foretage overførslen , men hvis du ikke har en konto, kan du tilmelde dig på www.paypal.com og komme tilbage til mig med e-mail- adresse, du brugte til at registrere.

Din PayPal- e-mailadresse:
Fulde navn:

Jeg vil være venter på din e-mail snarest.

Skål

det var lidt mærkeligt han skriver skål til sidst, og sammensætningen af teksten er lidt mærkelig ? andre der har prøvet det? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal jeg være bekymret
Kommentér på:
skal jeg være bekymret

Annonce