9.940 visninger
|
Oprettet:
Daekleader.dk {{forumTopicSubject}}
Hej.
Nogen der har erfaring med firmaet daekleader.dk? Ser ud til de har nogen meget gode priser.
http://www.daekonline.dk/cgi-bin/rshop.pl?dsco=123&cart_id=32209682.123.13761&sowigan=So&Breite=245&Quer=45&Felge=17&Speed=&kategorie=&Marke=Dunlop&ranzahl=4&Herst=Dunlop&rsmFahrzeugart=PKW&search_tool=standard&Label=C-A-68-1&details=Ordern&typ=R-235178
http://www.daekleader.dk/bildaek/dunlop/sp-sport-maxx-rt/245-45-zr17-95y-402551
apr 2012
Følger: 4 Emner: 7 Svar: 154
jun 2010
Følger: 4 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 27 Svar: 857
Et sæt Goodyear F1 Asymmetric 2 i størrelsen 225/40-18 til samlet pris med fragt 3500kr.
jun 2011
Følger: 16 Følgere: 17 Biler: 2 Emner: 68 Svar: 324
Jeg har modtaget en besked om at der er 4 stk dæk på vej til en kunde som har bestil dem til mig, men jeg har aldrig hørt om dem før, de har sat mig ind som monteringspartner og som sagt har ikke hørt om dem før eller haft kontakt med dem før. Og når man kigger deres hjemmeside igennem, så er der ikke noget telefon nummer, email eller anden kontakt muligheder kun et faxnummer.
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 18 Biler: 5 Emner: 130 Svar: 4.007
nov 2008
Følger: 49 Følgere: 93 Biler: 12 Annoncer: 1 Emner: 5 Svar: 1.339
2 dage sener skrev jeg at nu måtte de altså lige kontakte transport firmaet og skaffe mig det tracking nr for jeg kunne jo ik side hjemme hver dag og vente på at mine fælge kommer men det svaret de ik på så jeg sendte beskeden en gang til hvor de svaret at de prøvet på og løse problemet men så sener på dagen fik jeg mail om at min order var blevet annuleret men de skrev ik hvorfor,
og nå du vil lave en kunde anmeldelse igennem deres side skal den kunde anmeldelse godkendes af dem før de smider den op og er det en negativ kunde anmeldelse så smider de den ik op så der skal man selv gå direkte ind på trustpilot og skrive en kunde anmeldelse hvis det er en dårlig kunde anmeldelse man skal skrive for ellers kommer den ik op,
så derfor har de ik så mange dårlige kunde anmeldelser,
men man kan ik engang sige at de har dårlig kundeservice for der er åbenbart ik rigtigt nogen kundeservice over hovede
maj 2010
Følger: 1 Svar: 1
maj 2018
Følger: 1 Svar: 2
Bedragerende selskab ikke fra Danmark !!!
I only received my shipment in part!! I purchased 4 tires and only received 3 tires because they ran out of stock. To this day, 6 months later, I'm still waiting for a refund for the tire that I didn't receive. Plus, I'm stuck with 1 tire that doesn't have its pair. This company is NOT from Denmark and is not obligated under the Danish consumer protection authority to fulfil what it promises to you. Buyer beware!
maj 2019
Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 1
Daekleader.dk