{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.733 visninger | Oprettet:

Totalskadet bil - hvor mange penge får man? {{forumTopicSubject}}

Hvis jeg f.eks. har en halvandet år gammel Peugeot 107 som har kostet 85.000 kroner fra ny som bliver totalskadet, hvor meget kan jeg så forvente at få tilbage? Når bilen er så ny, får jeg så fuld pris for bilen, eller er det forskelligt fra selskab til selskab? Jeg spørger af ren nysgerrighed, det er ikke et problem jeg står med i virkeligheden.


/Simon.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Totalskadet bil - hvor mange penge får man?
  • #1   31. mar 2014 Du får hvad en tilsvarende vil koste idag, altså en af samme årgang og km stand.

  • #2   31. mar 2014 Havde den været 1 år gammel så mener jeg du havde fået det fulde beløb tilbage..

    men ellers så skal du bare kunne købe en tilsvarende model i dag..


  • #4   31. mar 2014 De tager et hvis antal kr pær kørt kmt kan ikk huske det er og de mod regner de med det bilen har kostet gjore de med min seat Leon men du skal lige huske de er lede så du skal nok ikk sige ja til den føste pris de kommer med gjore jeg ikk med min

  • #5   31. mar 2014 Det er et 100% hypotetisk spørgsmål, jeg har slet ikke en Peugeot 107 smiley jeg var bare lige interesseret i at vide hvordan tingene hang sammen.

  • #6   31. mar 2014 Hvis man er første ejer og bilen er under et år gammel, så vil man kunne få den fulde nyværdi for en tilsvarende bil.
    Ellers vil man kunne få hvad en tilsvarende bil koster på brugtmarkedet.


  • #7   31. mar 2014 Vi har lige haft en skade for 3 uger siden der desværre endte med at vores bil blev totaltskadet.
    Og værkstedet gjorde skaden op til et beløb der var for højt til at den skule repereres igen, derefter ringede taksatoren og snakked med os om hvad den slags bil bliver solgt for og dertil lagde han nogle leveringsomkostninger.
    til sidst fratrækkes selvrisikoen og det er det beløb der bliver udbetalt til dig


Kommentér på:
Totalskadet bil - hvor mange penge får man?

Annonce