{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.280 visninger | Oprettet:

Hvor skal kæresten og jeg rejse hen til somme? {{forumTopicSubject}}

Kæresten og jeg ved ikke helt hvor vi skal rejse hen, de sidste 3 år har vi rejst til Side i Tyrkiet, så det skal helst være noget andet end Tyrkiet smiley

vi tænker selv; Cypern, Kreta, Mallorca, gran Canaria og i den stil.
men håber der er nogen som kunne hjælpe os lidt på den rette vej. eneste krav er at der skal være sol, og man skal kunne bade. vi overvejer lidt at leje en bil/scooter det sted vi nu havner så vi os kan køre rundt og opleve lidt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor skal kæresten og jeg rejse hen til somme?
  • #1   1. apr 2014 Gran canaria. Kan klart anbefales. Har selv være i purto rico hvor vi lejede en bil og kørte lidt rundt smiley

• #2   1. apr 2014 Nikolaj, hvor længe var i der, og hvor gammel er du hvis jeg må spørge? er det dyrt der?

• #3   1. apr 2014 Gør lige opmærksom på at du ikke må føre deres scootere, med mindre du har motorcykelkørekort. Dit Bil kørekort tillader maks 45 km/t og det tror jeg ikke de har nogle der er langsomme nok til smiley

• #4   1. apr 2014 Jeg har motorcykelkort smiley

• #5   1. apr 2014 Malta, alt for læks! smiley

• #6   1. apr 2014 Du skulle måske også overveje Mallorca, hvis det primært er badeferie. Der er måske ikke så meget kulturelt at kigge på, som sådan, men til gengæld nogle lækre strande, udmærkede restauranter, fair priser osv. Vi var i Alcudia for et par år siden.

Alternativt er der sådan noget som Malta. Bylivet er dødt om natten, men der er en del andre kulturelle udbud. Vi var på noget af det nordligste Malta tæt på Gozo. Der er nogle gode strande og det mest klare blå vand, hvor der kan snorkles og dykkes, hvis man er til sådan noget.

Bare lige for at give et par andre input, end I allerede har tænkt på smiley

Vi tager til Cypern i uge 24 i år. Det er dog ikke noget, jeg kan anbefale endnu, da jeg aldrig har været der før. Folk, jeg har snakket med, roser det dog vældigt, så jeg er ganske fortrøstningsfuld.

• #7   1. apr 2014 På Malta boede vi på dette hotel:

http://www.paradisebayresort.com/

Ligger i gåafstand fra Paradise Bay. En mindre sandstrand med det klareste blå vand og ikke propfyldt med mennesker. Derudover kunne man sejle 5 min med båd ud til en lagune, hvor det var intet mindre end fantastisk at bade - og kostede måske kun 10-20 kr. at sejle derud.

• #8   1. apr 2014 Bay, det lyder ret godt med Malta, prøver at forslå det til lillemor tror jeg smiley

• #9   1. apr 2014 Gran canaria - green oasis hotellet = lækkert smiley

• #10   1. apr 2014 Jeg ernu blevet rigtig glad for Kreta. Der er gode historier fra fortiden og deres tro, samt grækerne virkelig er rare mennesker.. Derudover er der en strand dernede som flere gange er kåret til verdens bedste! smiley Har været der to gange nu og skal helt sikkert derned igen.. Har også været i Tyrkiet og på Mallorca.. Også to rigtig gode steder smiley

• #11   1. apr 2014 Bay, du linker til et hotel på Hawaii?

• #12   1. apr 2014 Can helt klart anbefale Cypern. Det er rigtig lækkert og over 30/ solskinsdage om året. Har været der to gange, og syntes det er rigtig lækkert. Man kan tage på nogle ture, blandt andet hvor man kan komme ud og snorkle i vand hvor sigtbarheden kan være helt op til 42 meter under vandet, så man kan stå og se ned i vandet, og tro klipperne er lige nede under vandet , men de så i virkeligheden er 15 meter nede under. Rigtig lækkert. Man kan komme til grænsen mellem den græske og tyrkiske del, og se over til en tom by, som kaldes farmgusta eller spøgelsbyen.

Så rigtig lækkert på Cypern.

• #13   1. apr 2014 Ja, det gik lige lidt for hurtigt smiley

www.paradise-bay.com/

• #14   1. apr 2014 Cypern synes jeg ikke var så spændende, var der ellers 14 dage og lejede scooter/ATV til at komme rundt på.
    Vi, jeg og kæresten boede i Protaras på et ganske fint hotel. Der er fantastiske strande men selve Cypern er 'ødelagt' af englændere. Fish and chips rigtig mange steder, men ok, jeg har arbejdet sammen med dem og har intet tilovers.(kan ske jeg er lidt farvet mht englændere).

Mallorca er lækkert, virkelig lækkert. Var der i sommers på et Spies hotel, så det var ikke billigt.

I gider ikke Thailand?

Hvad regner i med at bruge på ferie?

Kommentér på:
Hvor skal kæresten og jeg rejse hen til somme?

Annonce