{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

nogen der har set denne bil? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg leder lidt efter en tidligere bil jeg har haft.

Det drejer sig om en peugeot 405 mi16 fra 1995. bilen er metal grøn og har stellnummer VF34BRFT271390830 og tidligere reg. nummer tz21027, Bilen har været solgt til en der hedder Peter i sønderborg, han er her på BG men har ikke svaret mig da jeg skrev til ham. den er sidst synet i 2010 i hobro, hvor den havde kørt 410.000. der står eller stod skærbæk på bagklappen efter peugeot "mærket". Der er IKKE udbetalt skrotpræmie på bilen, så den er nok ikke skrottet endnu.

Hvis nogen ved om den stadig lever eller hvor den står i landet vil jeg gerne høre det...

på forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen der har set denne bil?
  • Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

    Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #1   9. apr 2014 Det er sjovt du skriver, jeg har netop lige spændt bilen fast på et fejeblad, for at køre ud og få skrotpræmien for den. Den er ikke mange basøre værd i dag, så derfor bliver den skrottet.
    Er det noget bestemt du mangler fra den, eller har du et ønske om at købe den tilbage?


  • Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

    Emner: 23 Svar: 514
    #2   9. apr 2014 Jeg har en grim bil : Der er en ledig plads i børnehaven på Rød stue - Hvad fejler du

  • Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

    Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #3   9. apr 2014 Allan B: Hvad er problemet? Du er velkommen til at komme til min adresse, og se bilen med egne øjne, i så fald du ikke er interesseret i dette, bedes du stikke piben ind.


  • #4   9. apr 2014 Hvis det er sandt hvad du siger så må du meget smide mig dit nummer, var intra. i at købe den tilbage, hvis den bare var i nogenlunde stand.

  • Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

    Emner: 23 Svar: 514
    #5   9. apr 2014 Jeg har en grim bil : Du er da total useriøs i tidligere opslag! smiley

  • #6   9. apr 2014 og hvis nogen vil vide grunden....

    Det var "min første bil" og har fortrudt at den blev solgt flere gange, og selv om den nok ikke er meget værd for nogen så ville jeg nu gerne, have den igen, eller bare se den om den er værd at redde.

    Og jeg er sådan set klar til at køre afsted nu hvis det skulle være.


  • #7   9. apr 2014 Jeg har en grim bil

    Jeg har sendt dig en PB med mit nummer.. du kan fange mig hvis du har bilen. har du en der ligner er jeg nok også intra.


Kommentér på:
nogen der har set denne bil?

Annonce