{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.564 visninger | Oprettet:

Amalie - Luksusfælden - Forpremiere {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg så lige første afsnit af Amalie i Luksusfælden, på Viaplay. (Forpremiere).

Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Glæd jer, hvis i vil se hvor hjernelam man kan udstille sig selv på tv. Nye grænser bliver nået, det kan jeg garantere. Har ikke mere hår på hovedet, så meget har jeg revet i det, over det lort hun kan lukke ud.

Afsnittet er på Viaplay, til interesserede.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amalie - Luksusfælden - Forpremiere
  • #1   12. apr 2014 Så det godt det jo galt hun må gå løs i Danmark

• #2   12. apr 2014 Ja, fuldstændigt!

• #3   12. apr 2014 Meget af der, er jo skuespil... Hun får jeg penge for at, udstille sig selv dum...

• #4   12. apr 2014 Hun fik vist 100 kg for at deltage

• #5   12. apr 2014 Jaja, det er muligt hun får et honorar, men "Luksusfælden" er jo som sådan ikke skuespil, det er den barske sandhed omkring folks økonomi. Det sørgeligt er jo, at hendes holdninger og meninger er sande nok. Hun shoppede sko og tasker for 24000kr på to dage, så fejler man satme noget i skærmen, når ens gennemsnitsindtægt er 16000 kr om måneden, samt en skattegæld på 160000 kr.

• #6   12. apr 2014 De 100.000 kan hun da næppe få, for det lader da til hun har brudt samarbejdet;

- De fik det til at lyde som om, jeg ikke er en figther og ikke ved, hvad musik går ud på. Jeg har trods alt optrådt i tre år nu. Altså hvad tænker de på? Og så havde de skrevet en jobansøgning for mig, som skulle afleveres til alle mulige. Tror de, jeg er dum? Så ja, jeg blev sur. Og jeg stoppede også optagelserne, siger hun til HER & NU.

• #7   12. apr 2014 Det jeg mener, er at jeg tror TV3 giver hende en del penge, bare for at være med i Luksusfælden. Tror ikke at hun har valgt det frivilligt.

• #8   12. apr 2014 Der er mange ting folk ikke ved om Amalie.. Bevares, hun er bestemt ikke den der har opfundet der allerdybeste tallerken, men hun er dog klog nok til at vide hvor mange penge hun kan tjene på at være netop som hun er.

Den får som regel altid lige 40-60% ekstra fra hende når det gælder. Pigen har tjent så mange penge at man tror det er løgn - men de penge har også fået ben at gå på.. Men hun skal nok tjene det ind igen. Der findes stadigvæk masser af diskoteker der gerne betaler hende 15-25000 Kr for at aflægge dem et besøg..

Reality-Danmark er desværre som det er..;)

• #9   12. apr 2014 Hvis der er så mange steder der gerne betaler 15-25.000 kr. for at hun kommer. hvorfor er hendes indkomst så kun 16.000?

• #10   12. apr 2014 Jeg tror nærmere hun er en døgnflue der om et eller 2 år sidder tilbage i et lille hummer uden en krone på lommen og ikke kan forstå hvorfor...

Selvfølgelig har hun tjent mange penge... Men det er ved at ebbe ud er jeg ret sikker på... Folk gider ikke at blive ved at glo på hende

• #11   12. apr 2014 "Hvis der er så mange steder der gerne betaler 15-25.000 kr. for at hun kommer. hvorfor er hendes indkomst så kun 16.000?"

Fordi at hun vælger at være så arrogant at hun ikke gider det.. Intet mindre..

Og hendes indkomst er mere end de 16000 Kr.. Luksusfælden er ikke nødvendigvis altid sandt - det er reality-tv i pænere tøj..

Kommentér på:
Amalie - Luksusfælden - Forpremiere

Annonce