{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

Bilen skal skrottes, meeen? {{forumTopicSubject}}

Fandt Søndag morgen frem til en hjemmeside med en som køber skrotbiler. Han sagde jeg skulle sende ham en sms og så ville han kontakte mig senere. 2 dage senere har jeg intet hørt, ser så at jeg har sendt til et forkert nummer. Vælger så og ringe til ham og han siger så at jeg skal skrive til ham igen. Igår skulle han have afhentet så, dog blev det for sent til at det passende ind i mine planer. Igår tjekkede jeg så 2 numre så han havde ringet fra, som var jeg 2 TDC taletidskort.

Nu er hans chauffør på vej herover for og hente lortet og nummeret til chaufføren er registreret hos et gulvservice og multiservice firma.

Whuuut? Noget jeg bør være påpasselig med? smiley

Bilen er tidligere blevet afmeldt idag og jeg får 1800 i hånden, siger han.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilen skal skrottes, meeen?
  • #1   23. apr 2014 kun 1800.- ?

  • #2   23. apr 2014 Yep.

  • #4   23. apr 2014 Jeg har ringet til en som skulle være anbefalet både på trustpilot og andre herinde.
    Det var nogle tumper i hvidovre som tilbød 1400 afhentet, fordi der ingen nøgle var til og fordi det ville blive besværligt ifølge dem, på trods af at det bare er og smadre ruden (så jeg kan få mine ting i den), løsne håndbremsen og hive den ud derfra, køre foran den og trække den op.

    Har haft ringet rundt til nogle forskellige og nu gider jeg ikke mere. Nu bliver den afhentet.


  • #5   23. apr 2014 Hvis du får 1800 for en bil som du alligevel vil smide væk, så er det da bare at gøre det? Kan ikke se problemet - om de så laver den og sælger den dyrere, så har de jo bare gjort en god handel smiley

  • #6   23. apr 2014 Koblingen glider - nok nyt olie.
    ABS ring i venstre side foran er skæv - kan vel rettes ud eller skiftes ud
    Kobling bliver lidt hårdere efter 20-30 minutters kørsel end den burde.
    Bule foran på venstre side.

    Så skal der nok også lige skiftes positionpærer i den ene side foran, samt nummerplade lys i den ene af dem.

    Om bremser også lige skal tjekkes efter ved jeg ikke, bremse kan bilen dog.

    Så om de køber den, fikser den og sælger den videre er fuldstændig op til dem.

    Nåeh ja, nøglen er smidt væk så nyt skal bestilles (300 kr) + kodes. Dog skal den transporteres til VW, Skoda, Audi eller andet sted indenfor VAG gruppen, hvilket jeg ikke har mulighed for og gider ikke punge ud for at andre skal fragte den.


  • #7   23. apr 2014 hvis jeg fik pengene kontant ved afhentning. så ville jeg være fuldstændig ligeglad med hvad de skulle bruge bilen til. om firmaet er nogle svindler eller reelle nok. det er op til dem, ikke noget gad at tænkte videre over

  • #8   23. apr 2014 Der var hverken firmanavn, CVR-nummer eller andet på bilen de hentede den med + det var nogle......... ja, ikke danske i hvert fald, som dog alligevel snakkede dansk smiley

    De ville ikke smadre ruden i bilen og valgte istedet for og tage øverst på højre fordør og bukke den nok til at de kunne få armen ind og åbne bilen, kæft hvor så det ud, haha. Så i hvert fald ud til at det var noget de havde prøvet før, da jeg aldrig har set folk komme ind i en aflåst bil på den måde.


Kommentér på:
Bilen skal skrottes, meeen?

Annonce