Shoutout til venlighed i trafikken! {{forumTopicSubject}}
I kender det, man laver 1000 parallelparkeringer uden problemer, og så går det selvfølgelig galt.
Kom sgu til at lave en lille rids i en bil. Det var en lille rids, men den var der. Jeg tager selvfølgelig billeder, noterer nummerpladen på den uheldige og efterlader mit kort i forruden med en undskyldning og mit telefonnummer.
I dag ringer manden så og siger at bilen har lidt skader i forvejen, og at ham og konen har vurderet de ikke ville gøre mere ud af den lille rids. De var super glade for at jeg havde sat et kort i forruden, da det var noget man sjældent så i dag.
Et styks gavekurv lander i morgen på deres adresse for forståelse og venlighed!
Skide god søndag til folket!
dec 2008
Følger: 85 Følgere: 84 Biler: 1 Emner: 51 Svar: 2.191
Respekt til dig og respekt til de andre.
nov 2008
Følger: 26 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 149 Svar: 1.021
dec 2008
Følger: 85 Følgere: 84 Biler: 1 Emner: 51 Svar: 2.191
Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
Både af dig, og også af de uheldige ejere/modtagere af gavekurv xD
jan 2005
Følger: 91 Følgere: 112 Biler: 2 Svar: 870
nov 2009
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 15 Emner: 39 Svar: 206
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 317 Biler: 4 Emner: 1.391 Svar: 13.691
"Nu er jeg selv blevet morfar"...ej det er jeg ikke...men nu er jeg blevet lidt mere voksen.,
Så sidste år, da jeg holdt på stranden med min bil, og en dame strejfede min kofanger, kunne jeg godt finde ud af at sige "ved du hvad dame...det er en bil til 3500...mon ikke det går?" :-)....og det samme da en af min brors kammerater fik bøjet en "hundeskål" i døren med sin bagkofanger....
Det er ikke sådan, at folk bare kan træde på mig som de lyster, men jeg tænker at nogle gange skal man også lige se på om det er besværet værd, at gøre et større nummer ud af noget der dybest set er ligegyldigt..:-)
Shoutout til venlighed i trafikken!