{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
552 visninger | Oprettet:

Mit motorproblem løst {{forumTopicSubject}}

Jeg har bøvlet lidt med en seat motor samme som i polo 1.6 8 v den har ikk kunnet køre siden jeg fik den før jul fik af vide toppakning var stået af oplyst af tidligere ejer fik skiftet pakning og alt der tilhøre med remme osv men den ku stadig ikk køre så fik jeg en oplysning om toppunkt føler så fik een anden strømfordeler med roter og dæksel plus kabler men det gav heller ikk liv
Så efter lidt bøvl fandt jeg ud af at strømfordeler slet ikk passe til min årgang og model så føler sad i top hvor min sad på siden anden på igen og det gav lidt den kom igang men røg helt forfærdeligt så jeg tænkte den motor er færdig og topstykke er intet værd selvom det virkede fejlfrit da det var af og målt lige
Så jeg købte en anden motor som sad i en bil så jeg ku køre i den og se den virkede 100 procent
Fik den lagt i og satme om den ikk røg ligeså meget og gik lige så dårligt så ku det jo kun være noget på bilen det viste sig der åbenbart var blandet diesel. El andet i tanken for efter den blev tømt og ny benzin på starter den og kører perfekt igen så alt det bøvl for 5 liter diesel kan sgu godt føle sig lidt dum nu


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit motorproblem løst
Kommentér på:
Mit motorproblem løst

Annonce