846 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Efterlysning i Herning"
Efterlysning, rids i passat herning
Hej.. Jeg efterlyser en der i dag kl. cirka 16.30 kørte på jasminvej i Herning. ved en indsnævring fik jeg ridset min passat (3c variant sort) af hans spejl. Håber du giver dig til kende, vil g...
Hej.. Jeg efterlyser en der i dag kl. cirka 16.30 kørte på jasminvej i Herning. ved en indsnævring fik jeg ridset min passat (3c variant sort) af hans spejl. Håber du giver dig til kende, vil g...
Skrevet af: J.S ( Herning ) - 18. feb 2010
.... EFTERLYSNING ....
hejsa.. jeg leder efter en fyr der hedder joakim, der bor i herning han køre i en transporter t4 med hvide baglygter han arbejder hos mini cross i herning.. han har købt de hvide baglygter af m...
hejsa.. jeg leder efter en fyr der hedder joakim, der bor i herning han køre i en transporter t4 med hvide baglygter han arbejder hos mini cross i herning.. han har købt de hvide baglygter af m...
Skrevet af: lul71 - 20. jun 2008
Spar penge på din forsikring
apr 2009
Følger: 145 Følgere: 137 Biler: 6 Emner: 66 Svar: 802
Hvorfor helved findes der personer der bare skrider fra det hele? ! Vær dog en mand og tag dit ansvar ! Sorry. kan bare ikk tage sådan noget lort !
Men igen.. der bliver holdt øje med sådan en model herfra af
Efterlysning i Herning