{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

Leje et hus {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har erfaring med at leje et hus? (ikke lejlighed)

Evt. hvor man skal kigge (har prøvet f.eks. boligportalen men uden held)

googler jeg kommer der en masse op jeg skal se igennem, men hvis nogle havde nogle magiske fif der sparede mig for en del tid ville jeg da blive glad.

(området er østjylland)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leje et hus
  • #1   1. maj 2014 Prøv hos nogle ejendomsmæglere smiley

  • #2   1. maj 2014 sæt selv en annonce i evt lokal avisen.. mvh hc

  • #3   1. maj 2014 Hvor vil du bo henne af der er mange ude på landet til gode penge

  • #4   1. maj 2014 dba.dk

  • #5   1. maj 2014 Vi bor til leje i et hus. I 9510. Det fandt vi dog gennem en svigermor kendte. Men ellers er det vel bare at ændre sine søgekriterier. Hvis ikke du kan finde nogen. Det kan jo også være der ikke er nogen til leje der hvor du søger

  • #6   1. maj 2014 Christian P: Det vil jeg prøve smiley

    H.C : god idé, havde faktisk overvejet det

    Thomas c: landejendom med plads til 2 der bor sammen (2 gutter der har hvert sit værelse og deler stue/køkken/bad) Østjylland, gerne i området omkring 8450

    ø: tjek


  • #7   1. maj 2014 powered by opel: De skal nok være der, men de fleste boligsites fokuserer på salg af boligen, ikke udleje.

  • #8   1. maj 2014 Kontakt sælgere af huse nogle vil gerne leje id hvis de ikke kan slæge pt.

  • #9   1. maj 2014 sø-propel glimrende ide smiley jeg har faktisk lige netop 2 i kikkerten jeg havde ønsket at gøre det ved, men var meget usikker på om det var interessant for dem


  • #10   1. maj 2014 Min søster og hendes kæreste lejer en 4 værelses i Frederiksværk på strandvejen. Det fandt de frem til via deres mor. Sjovt nok er det i en ejendom som var ejet af noget familie da vi var børn, så lækkert for dem og selv komme til og bo i det efter lige og være blevet renoveret.

  • #11   1. maj 2014 Det var jævnt heldigt smiley har de nogle tips til mig så? smiley

  • #12   1. maj 2014 Området Frederiksværk er jo i Nordsjælland, 40-45 minutter fra København, ikke i Østjylland smiley

    Og det var nok mere held og spontant at de lige fik dette sted og bo smiley


  • #13   1. maj 2014 shaka, det vidste jeg egentlig godt smiley men jeg troede der var en idé med det smiley

  • #14   1. maj 2014 #8 det er nok en god mulighed, mange er trætte af at have hus til salg, og konstant fremvisning uden salg.. måske leje med forkøbsret, ku lokke nogle . ps Carsten . husk at få en kontrakt på evt opsigelse ved salg.. der er jo også sommerhuse.
    mvh hc.. ønsker dig god boligjagt...,


  • #15   1. maj 2014 Det jeg ville frem til var blot at eventuelt familie, venner eller bekendt måske kunne hjælpe hvis de kendte nogle smiley

    Bl.a hvis der er folk som gerne hurtigt vil videre og finde sig en bolig i Nordjylland, men i sådan et problem at de ikke kan, grundet at huset endnu ikke er blevet solgt og at de ikke kan have 2 boliger. Hvis de så udlejer der bolig i (eksempelvis) Silkeborg (Østjylland / Midtjylland) og får 7000-8000 pr måned, ville de jo med disse 7000-8000 kunne finde noget længere nord på til leje og dermed hurtigere komme derop og bo. Ja, de har stadigvæk samme udgifter som skal dækkes osv... men de står ikke selv og skal punge 100% ud for de udgifter længere, fordi at de nu har lejere i huset. På den måde kan folk hurtigt rykke videre mens boligens forsat står til salg.


  • #16   1. maj 2014 H.c : tak for tippet smiley og ja sommerhuse var jo egentlig en fornuftig idé hvis det var i en kortere periode

    Shaka: Det er en god idé smiley skulle måske have sagt at jeg har skrevet på face og kontaktet familie og venner, det plejer at være mit første valg inden jeg søger info andre steder smiley

    (plejer at google selv, læse op og spørge venner/familie, herefter opsøge hjælp udefra)

    men tak, det er bestemt en god idé at høre den vej igennem smiley


  • #17   1. maj 2014 Og som der er blevet forslået tidligere så kontakt nogle ejendomsmæglere. Kig eventuelt på huse som har været til salg i måske flere år, hvor folk måske kan være lidt mere motiveret til og komme videre og så også kan være mere motiveret til og ville leje ud. Har de ikke fået solgt på 870 dage så får de det nok heller ikke solgt de næste par måneder, og er ønsket der om og komme videre og bo et andet sted, er dette vel nok den nemmeste mulighed for og komme til det.

Kommentér på:
Leje et hus

Annonce