{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Skrive måder grrrr £$@!!! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Jeg har lige bruge for lidt afløb smiley

Det kan godt være at jeg er gammeldags, men jeg synes bare at det bliver værre og værre hvordan folk skriver, én ting er hvordan man staver, det har jeg nu ingen problemer med, der er mange der lider af ordblindhed eller lign. men at danne en almindelig sætning er åbenbart også blevet en folkesvaghed, lad mig komme med et par eksempler:

"Den kører og starter hver dag" REALLY!?! Så den kører faktisk INDEN den bliver startet? Denne ses i hver 3. annonce!

"Den har næsten ingen rust, men skal have lavet hul i inderskærmen og have 2 nye paneler inden syn" næsten ingen rust? Er det så fordi rusten har spist SÅ meget plade at der kun er store huller tilbage?

"Jeg er intra" Hvad fanden betyder INTRA? Hvis man absolut skal brygge sine egen forkortelser, så må det da som minimum hedde "Intere" da det er en forkortelse af interesseret? Eller har jeg misforstået noget?

"Prisen er fast (10.000,-), respekter venligst dette! Jeg ønsker INGEN bytte" Og ALLIGEVEL er der mere end 10 der skriver "Vil du bytte med min?" eller "Byder 5000,-" WTF!?!? Hvad skal der til for at den slags mennesker spoler forbi annoncen?

Jeg ved dette giver ballade i dette fora, men jeg havde bare lige lyst til at del lidt galde her på en dejlig fredag smiley

Med venlig hilsen Thomas.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skrive måder grrrr £$@!!!
Kommentér på:
Skrive måder grrrr £$@!!!

Annonce