{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.607 visninger | Oprettet:

solarventi på værksted {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har erfaringer med diverse solfanger anlæg til at ventilere og holde f.eks et værksted fugtfrit?

Jeg har ingen varme i mit værksted og søger egentlig bare et produkt der sørger for at holde fugten fra min bil og mit værktøj om vinteren og på regnvejrsdage.

jeg har kig på solarventi og sunair

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  solarventi på værksted
  • #1   26. maj 2014 Min far er tidligere forhandler af solarventi og har kun gode erfaringer med dem. Så den kan jeg ihvertfald anbefale, og lige præcis til det du skriver der, den kan ikke som mange tror varme rummet op, den sørger kun for tør luft.

• #2   26. maj 2014 jeg har selv haft solarventi på mit værksted i mit gamle hus og skal helt klart have det igen

• #3   26. maj 2014 Okay, og du kunne holde det fugtfrit med sådan en? Kan du evt huske hvilken størrelse den havde?

• #4   26. maj 2014 ja det kunne jeg stort set men det kræver at solen er fremme og det var den ikke så meget sidste vinter men ellers fungerer det rigtigt godt

jeg havde den der hedder sv30 på et ca 80 kvm værksted som ikke er så godt isoleret

• #5   26. maj 2014 Det vil sige at hvis der er en uge om vinteren hvor solen slet ikke skinner, så fungerer den ikke den uge og man risikerer at fugten kommer tilbage?

• #6   26. maj 2014 der vil jo nok komme lidt tilbage men slet ikke i samme omfang og hvis det er godt isoleret så tror jeg ikke du kan mærke det netop fordi den fjerner alt fugten fra væge gulv og træværk og hvad der ellers kan være der optager fugt

• #7   26. maj 2014 Jeg har 120mm isolering i væggene og 200mm i lofterne, men ingen dampspærre. Så burde den jo nok kunne affugter det nok.

Jeg har set en brugt sv14 på dba jeg er lidt hooked på, den burde være nok, men en sv30 ville selvfølgelig være bedre

• #8   26. maj 2014 ja nu ved jeg ikke hvor stor dit værksted er og at du ikke har dampspærre er lige meget det havde jeg heller ikke

• #9   26. maj 2014 Værkstedet er på ca 50m2, med 4m til loftet. Du kan evt se det i mit fotoalbum

• #10   26. maj 2014 jeg har været inde og se det og det ser sku lækkert ud og ja en sv14 er stor nok til det
    nu må jeg jo nok fortælle at jeg er ansat hos solarventi men prøver på ingen måde at sælge en til dig for jeg er ikke sælger men er med i alle de test vi laver på dem
    så om du køber en solarventi ny eller brugt eller et helt andet mærke er mig lige meget
    en ting vil jeg dog sige der findes mange forskellige mærker og en del af dem virker ikke og de er nemme at finde når man kigger på brugte for der er flere af dem

• #11   26. maj 2014 Solarventi ligger helt klart på min førsteplads, jeg har stået og kigget på de forskellige, og de virker altså bare til at være mere kram. Og det ender nok også med sådan en.

Jeg var også ude i noget med en varmepumpe, men de koster bare kassen hvis de skal være bare lidt økonomiske i drift

• #12   26. maj 2014 det vigtigste er som i et hus er at få ventileret det
    du kan se det på nye huse der skal være så godt isoleret og tætte at de ikke kan ånde også har fugt problemer hvor imod en gammel lade hvor luften kan suse igennem er helt knastør
    men ved at varme luften en smule op og trygge den ind i værkstedet så presser du fugten ud og derved fjerner den

Kommentér på:
solarventi på værksted

Annonce