{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

advarsel !!! {{forumTopicSubject}}

http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=90606

denne person lad være med at handle med ham købte de fire fælge henter dem og ser dem ok der er luft i alle fire tegne på de er pumpet men har lidt ridser kan man leve med..
kommer hjem sætter dem på det ene taber luft og fandme om der ikke sider en skrue i siden på det ene dæk hvor der godt med mønstre på og det kan ikke laves skal nu til at købe to nye ekstra dæk til 1000 kr stk og han vil ikke snakke med mig vil sgu have nogle penge tilbage ..
de er med luft da jeg ser på dem tegn på de er lige blevet pumpet og jeg vidste de to af dem skulle skiftes pga slid altså 2500 for dem plus nu skal til at give 4 kilo for 4 nye dæk 6500 alt i alt kunne sgu have købt nogle nye og nu siger han de tilhørwer hans kæreste og vil ikke snakke med mig om at jeg får nogle penge retur fuck jeg er negativ

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  advarsel !!!
  • #2   6. maj 2006 når du selv ligger mærke til at de er pumpet, og at de har ridser.. så burde du måske tænke dig om en ekstra gang.. og du burde nok også selv have lagt mærke til den skrue..

-Gullif-

• #3   6. maj 2006 Puha, hørt om komma og punktum ? smiley
    Ærgelig handel..

• #4   6. maj 2006 Du har jo selv hentet dem og set at de var i okay stand. Så er det din egen fejl at du ikke har opdaget at der sidder en skrue i det ene dæk. Det er jo heller ikke sikkert at sælger har vidst den var der.

• #5   6. maj 2006 den sad helt ude i siden man kunne næsten ikke se den og syntes sgu ikke det er fair når han skriver de ikke fejler en meter

• #6   6. maj 2006 købt som beset sådan er livet bare..

• #7   6. maj 2006 Sådan kan det gå hvis man ikke passer på... Surt show, men køber man ting brugt må man være vågen smiley

• #8   6. maj 2006 men men men smiley

Du har 14 dages fortrydelses ret ved køb på stedet altså du kan gå til politiet hvis varen ikke er iorden også lader de handlen gå tilbage det lyder underligt men sådan er det 14 dage har du også selvom du har været på stedet for da der er 2 skruer i dem du ikke vidste til og de var pumpet så kan du få dine penge tilbage smiley

• #9   6. maj 2006 1.1 Grimt sprog, udhængning m.v.
    Indlæg eller kommentarer der indeholder grimt sprog, udhængning af personer eller firmaer, tolereres ikke og vil blive slettet omgående og der sendes en officiel advarsel. Sker det igen vil din brugerkonto blive frosset og i sidste ende blive slettet.

• #11   6. maj 2006 René J..NIX ikke på privathandel !!!

• #12   6. maj 2006 Rene: Ja, ved køb fra forhandler, gælder ikke ved privat køb. - Surt men sandt, købt er købt.. - Eneste undtagelse er hvis sælger har handlet i ond tro og tilbageholdt dig væsentlige oplysninger, hvilket jo er svært at bevise.. han har jo ikke nødvendigvis vidst at der sad noget i dækket, det bliver jo netop nævnt at det er svært at se..

• #13   6. maj 2006 Morten S

sådan var det før 2006 men reglerne er lavet om sådan er det..

Jeg er kun 16 år men handler meget med scooter og min mor er offenlig ansat og hun laver sådan noget skidt hver eneste dag og det er hende der har fortalt mig reglerne og det passer hvis varen ikke er i den stand han "påstår" den er i kan han lade handlen gå tilbage ved at gå til politiet smiley

• #14   6. maj 2006 ...Og i øvrigt som N H siger, det er svært at bevise at skruerne sad der på købstidspunktet. Bid i det sure æble.

• #15   6. maj 2006 ja gu fanden kan jeg bevise det lagde dem i bagagerummet kørte hjem fik en kammerat til at hjælpe med skifte dem her hjemme og så så vi den ene tabte luft og det kan ikke laves

• #16   6. maj 2006 Rene, Nej nej nej - hør efter hvad manden siger, i øvrigt er det slet ikke politiet der håndhæver købeloven med mindre der er tale om direkte svindel.

• #17   6. maj 2006 plus der var 5 andre jeg kender som så jeg skiftede dem her hjemme og fandt ud af det ene var utæt

• #18   6. maj 2006 købt som beset... surt show

• #19   6. maj 2006 Daniel B..

det hedder købt som beset gange rigtigt men hvis varen ikke lever op til det ud fra billedet eller da han så det altså svindel med at pumpe luft i dem fordi de ikke holder luften osv. derfra kan han bassere det på en grund til at lade handlen gå tilbage..

• #20   6. maj 2006 René: korrekt, som jeg skriver.. hvis sælger har tilbageholdt væsentlige oplysninger er han forpligtet til at lade handlen gå tilbage. MEN som jeg også skriver, det er umuligt at bevise at sælger har vidst at de skruer sad der (=har handlet i ond tro) - eller at de i det hele taget sad der på salgstidspunktet.

Det er ord imod ord.. og en umulig sag.. der er kun det sure æble at bide i.

• #21   6. maj 2006 ja ved det efter hånden men syntes bare folk der laver sådan noget har fandem ikke nogen samvittighed

• #22   6. maj 2006 ...Det du f.eks. kan bruge de regler til er hvis du har købt en bil som har en væsentlig defekt som beviseligt har været tilstede på købstidspunktet, og som sælger har tilbageholdt dig information om, fx. et unormalt højt olieforbrug.

• #23   6. maj 2006 Brian, det er så også rigtigt... at hvis sælger vitterligt har handlet i ond tro er det en svinsk måde at opføre sig på, men mangel på moral er desværre ret udbredt i samfundet.. Jeg har selv en tendens til at være lettere naiv, det er en lidt skidt ting når man handler med folk.

...Men se lyst på det, med 4 nye dæk så går der da et stykke tid inden du skal til det igen, så på med fælgene og få gjort bilen sommerklar vejret er jo lige til det. smiley

• #24   6. maj 2006 ja må igang med lidt mere du ved sort arbejde smiley så¨man kan få til 4 nye dæk

Kommentér på:
advarsel !!!

Annonce