{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.289 visninger | Oprettet:

Søger gode råd/ideer til polterabend sønderjylland!! {{forumTopicSubject}}

Hej folkens!!
Jeg er ved at arrangere min søster og hendes kærestes polterabend! men vi er rendt ind i nogle trælse last minute problemer..
Hendes er på plads! smiley
Hans er ved at gå i vasken, derfor håbede jeg på at et drenge forum som dette, måske kunne hjælpe mig lidt op fra en bar bund.. smiley

Det var meningen han skulle ud og sejle i speedbåd med vandski, men bådens motor er pr dags dato stået af.. smiley ØV BØV..
Så det lader mig tilbage med ca. 7 timer uden aktivitet før der sker mere på dagen!?

Har i nogle ideer, eller gode råd til billige/gratis aktiviteter nær Aabenraa/haderslev/kolding området - evt nogen der har noget de kan/vil byde ind med.. der er desværre ikke det største budget.. der er 1100 kr tilbage til at bruge da båden var gratis ud over benzin.. smiley

Desperat!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger gode råd/ideer til polterabend sønderjylland!!
  • #1   3. jul 2014 Hvorfor arrangerer DU hans polterabend?

Det er da noget kammeraterne står for og uden kvindelig indblanding.

• #2   3. jul 2014 BDOG** - Fordi der ellers ikke er styr på noget fra deres side smiley
    Jeg/vi piger er ikke med på dagen, så det er vel et eller andet sted ligegyldigt hvem der arrangere, bare drengene har været med til at sige GO for ideer og selv været fremme med nogle.. smiley Da de ikke selv ved hvad der kan ske de 7 timer, må jeg jo ty til andre metoder så manden får en god dag!! smiley

• #3   3. jul 2014 Læser hvad du skriver, men får det til "for så kan vi holde styr på hvad de laver" smiley

Ved godt hvad du mener, men en polterabend er sidste chance for at skabe sig og lave ustyrlige ting.. Og her snakker jeg ikke om at være utro eller den slags. Kvinder har INTET at sige, omkring hvad der skal ske, uanset intentionerne. Havde min kæreste eller hendes søster, prøvet at blande sig i en eventuel polterabend, så havde jeg hellere blevet hjemme. Men hver sin mening, om dét emne smiley

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #4   3. jul 2014 Tag en tur i svingerklub, så kan det være at han når at vågne op inden han begår sit livs fejltagelse.

• #5   4. jul 2014 What they said ^^

• #6   4. jul 2014 Roooo på drenge!! smiley

Jeg prøver ikke at styre noget som helst, og bruden ved intet om noget af det.
    Det eneste jeg vil er at han får en god dag med lidt aktion - ellers var der ingen der planlagde noget.. og det mener jeg er synd, da han netop skal have lov at skabe sig fuldstændig åndsvagt den dag - hvis han kan smiley

Jeg har en grim bil - Sikke en kommentar?? er du lidt misundelig?? smiley

• #7   4. jul 2014 Er sgu enig med hr grim bil. Gift er noget man tager og ikke noget man bliver.

• #8   4. jul 2014 Sikke noget ævl at sige, at en kvinde ikke må hjælpe med planlægningen. Det er et levn fra amerikanske film, at man skal skabe sig og gøre ting, som kvinderne ikke skal vide noget om. Det er i hvert fald min holdning. Men det kan da være, det bare skyldes, at jeg er en kedelig gift mand smiley

Jeg ved ikke, hvad man kan lave i det område, du opererer i. Men uanset hvad kommer man ikke langt for det budget. Kan I ikke få alle til at indbetale lidt ekstra?

• #9   4. jul 2014 Bay.. Er du ikke også bankmand?? For så forklarer det den kedelige del smiley (ironi kan forekomme)

• #10   4. jul 2014 Jeg arbejder da i hvert fald i en bank smiley

Jeg synes under alle omstændigheder godt om tanken om, at trådstarter vælger at træde til, når ingen af hans venner åbenbart sørger for det. Det er så til gengæld også for dårligt!

• #11   4. jul 2014 Nu var det jo ikke en debat om hvor vidt jeg som pige skulle planlægge eller ej. smiley
    Men søgte ideer, og gode råd til alt ligefra gratis aktiviteter, spil, lege, mv. til noget der koster lidt ! Har lige fået opdateret budgettet, det er steget til 1700 ! (-:

De fleste er på SU, så ekstra ville nok ikke falde i særlig god smag.. stod det til dem var det gratis.. smiley

• #12   4. jul 2014 Til min polterabend slog vi noget tid ihjel med rundbold og en lille fodboldturnering. Det er overraskende sjovt og alle kan være med - især hvis der er røget noget indenbords.

Det er hurtigt mange penge til sådan et bryllup. Men sådan er vilkårene jo. Jeg har aldrig hørt om en polterabend, der kostede under 500 kr. pr. mand.

• #13   4. jul 2014 Bay - god ide.. selvom jeg selvfølgelig helst så ham prøve noget aktion.. smiley
    De 1700 kr er hvad der er tilbage. de har betalt 650 kr pr mand, for mad og drikke hele dagen, og lasergame + paintball smiley

• #14   4. jul 2014 www.koldingguardians.dk

han skal ha nogen tæv...:-D

• #15   4. jul 2014 http://koldingguardians.dk/polterabends-herreture/

æv...my bad...

• Unknown
    Unknown Tilmeldt:
    nov 2013

Følgere: 2 Emner: 5 Svar: 876
    #16   4. jul 2014 Melanie: Tror du, efter at have læst min kommentar, at jeg er misundelig? "Sit livs fejltagelse" - fortæller det ikke lidt om min mening om ægteskab? smiley "Fejtagelse" "sit livs"

• #17   5. jul 2014 Fodboldgolf, det kan man sagtens indenfor det budget, og have penge til overs.
    Det er meget sjovt når man er en flok og konkurrerer lidt... smiley

Gokart og lignende er nok ikke realistisk til prisen smiley

• Christian H
    Christian H Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 74
    #18   5. jul 2014 Hvorfor er det folk ikke bare kan holde sig til emnet? Det er da FULDSTÆNDIG irrelevant om det er en pige der arrangerer polterabend.
    SVAR NU BARE PÅ DET DER BLIVER SPURGT OM!

Eventuelt kunne man leje / købe promillebriller. Og så arrangere diverse ting, såsom fodbold, rundbold, hockey osv. smiley

• #19   5. jul 2014 Bramdrupdam fodboldgolf er kanon. Lækker bane, lige udenfor Kolding.

• #20   5. jul 2014 Apropos fodboldgolf. Jeg har vundet 20 billetter til Kolding fodboldgolf i en konkurrence i VLR. Det koster normalt 100 kr pr. mand. Du kan købe dem af mig for 50 kr pr. mand??
    Mvh Alexander

Kommentér på:
Søger gode råd/ideer til polterabend sønderjylland!!

Annonce