{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.144 visninger | Oprettet:

Fusker side - kan de trække penge? {{forumTopicSubject}}

Ja, fandt frem til en hjemmeside, som jeg så efterfølgende tjekkede på trustpilot. Jeg gjorde det ikke inden jeg blev medlem af siden og før der var blevet betalt. Læste så også på trustpilot at de trækker penge alligevel, på trods af at folk har opsagt medlemskabet.

Alt dette læste jeg først EFTER jeg havde betalt med mit dankort.
Jeg ringede HURTIGT til min bank (over 30 minutter ventetid dog) og fik mit kort spærret, og må så af med 100 kroner til et nyt, som så først kommer om 7-10 dage.

Bankmanden sagde at de IKKE ville kunne trække pengene, da de endnu ikke stod som værende trukket på min konto, og at de nu ikke kan bruge de gamle kortoplysninger til og trække penge fra kontoen. Er dette så korrekt? Bankmanden sagde at jeg kunne kontakte dem igen, hvis det er sådan at der alligevel bliver trukket penge. Han mente dog at der var 99% chance for at der intet skete. Men selvom han siger dette, er jeg lidt usikker på om det så er rigtigt. Hvad mener i? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fusker side - kan de trække penge?
  • #1   7. jul 2014 Du opgiver dit kort nummer som reference til din konto. Der kan derfor ikke blive trukket penge så fremt at du har fået spærret kortet.

• #3   7. jul 2014 Skønt smiley

Det var en side hvor de kører noget tilbud på 29 eller 39 kr den første måned, og efterfølgende et noget større beløb. Folk var så udsat for at der blev trukket 300-400 kr den første måned, og at der forsat blev trukket penge når de ikke længere var medlem. Så var et must at jeg måtte få kortet spærret med det samme smiley

• #4   7. jul 2014 Det lyder som en datingsite smiley

• #5   7. jul 2014 Det sku prøves før eller siden, på trods af at jeg altid har holdt mig fra sådan noget. Men skal have nye bekendtskaber inde omkring København, da jeg skal flytte derind (og venner kunne også findes på det site) og man kunne ikke svare folk tilbage uden og være medlem, og man kunne tilsyneladende heller ikke sende beskeder til dem, da de havde valgt ikke og modtage beskeder fra folk som ikke er medlemmer smiley

Nu blev jeg medlem (på trods af at de ingen betaling får alligevel, da de ikke nåede og trække penge fra det nu spærrede kort) og har fundet frem til at der er nul aktivitet på sitet smiley

• #6   7. jul 2014 vil du frem med hvilken side det er?`..

Kæmper selv med et par sider min far har formået at tilmelde sig...

og ja det er min far!..

• #7   7. jul 2014 Shaka. Det lyder til at være en rigtig fusker side. Havde facebook ikke været et god alternativ?

• #8   7. jul 2014 Jeg benytter ikke facebook smiley

• #9   7. jul 2014 Til dog til din bankmand ? Han har da om nogen forstand på hvad han siger !

• #10   14. jul 2014 Der er for 2 dage siden blevet trukket de 59 kroner fra min konto, på trods af at det først var der at jeg fik mit nye kort som jeg skulle af med 100 kroner for.
    Så hvad bankmanden sagde kan da ikke helt passe, da der alligevel er blevet trukket penge. For 2 telefoner som der også skulle betales, som der ifølge ham heller ikke kunne blive trukket for, er også blevet trukket.

Så ja, have tillid til en bankmand som ikke har styr på tingene, da der på trods af det, alligevel kan blive trukket penge på min konto. Spørgsmålet er om jeg vil sidde 20-30 min i kø for og komme igennem til dem pr telefon, eller om jeg bare skal acceptere det, og så se om der skulle ske eventuelle flere trækninger.

• #11   14. jul 2014 Forkert. Det var den 9. der blev trukket penge fra min konto, hvor jeg endnu ikke engang havde modtaget mit nye dankort og min nye kode, og det var samme da jeg oprettede denne tråd, at jeg ringede og fik mit kort spærret.

Så hvad foregår der lige? smiley

Kommentér på:
Fusker side - kan de trække penge?

Annonce