Fusker side - kan de trække penge? {{forumTopicSubject}}
Ja, fandt frem til en hjemmeside, som jeg så efterfølgende tjekkede på trustpilot. Jeg gjorde det ikke inden jeg blev medlem af siden og før der var blevet betalt. Læste så også på trustpilot at de trækker penge alligevel, på trods af at folk har opsagt medlemskabet.
Alt dette læste jeg først EFTER jeg havde betalt med mit dankort.
Jeg ringede HURTIGT til min bank (over 30 minutter ventetid dog) og fik mit kort spærret, og må så af med 100 kroner til et nyt, som så først kommer om 7-10 dage.
Bankmanden sagde at de IKKE ville kunne trække pengene, da de endnu ikke stod som værende trukket på min konto, og at de nu ikke kan bruge de gamle kortoplysninger til og trække penge fra kontoen. Er dette så korrekt? Bankmanden sagde at jeg kunne kontakte dem igen, hvis det er sådan at der alligevel bliver trukket penge. Han mente dog at der var 99% chance for at der intet skete. Men selvom han siger dette, er jeg lidt usikker på om det så er rigtigt. Hvad mener i?
jul 2011
Følger: 3 Følgere: 20 Biler: 11 Emner: 72 Svar: 1.516
nov 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 98 Svar: 552
Det var en side hvor de kører noget tilbud på 29 eller 39 kr den første måned, og efterfølgende et noget større beløb. Folk var så udsat for at der blev trukket 300-400 kr den første måned, og at der forsat blev trukket penge når de ikke længere var medlem. Så var et must at jeg måtte få kortet spærret med det samme
aug 2007
Følger: 119 Følgere: 120 Biler: 4 Emner: 58 Svar: 2.476
nov 2013
Nu blev jeg medlem (på trods af at de ingen betaling får alligevel, da de ikke nåede og trække penge fra det nu spærrede kort) og har fundet frem til at der er nul aktivitet på sitet
okt 2004
Følger: 42 Følgere: 44 Biler: 1 Emner: 48 Svar: 1.697
Kæmper selv med et par sider min far har formået at tilmelde sig...
og ja det er min far!..
feb 2005
Følger: 60 Følgere: 64 Biler: 7 Emner: 417 Svar: 2.462
nov 2013
maj 2003
Følger: 91 Følgere: 86 Biler: 1 Emner: 63 Svar: 534
nov 2013
Så hvad bankmanden sagde kan da ikke helt passe, da der alligevel er blevet trukket penge. For 2 telefoner som der også skulle betales, som der ifølge ham heller ikke kunne blive trukket for, er også blevet trukket.
Så ja, have tillid til en bankmand som ikke har styr på tingene, da der på trods af det, alligevel kan blive trukket penge på min konto. Spørgsmålet er om jeg vil sidde 20-30 min i kø for og komme igennem til dem pr telefon, eller om jeg bare skal acceptere det, og så se om der skulle ske eventuelle flere trækninger.
nov 2013
Så hvad foregår der lige?
Fusker side - kan de trække penge?