{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger Hjemmeside vw T3
  • #2   9. jul 2014 Tuning til en T3? det vildest du kan gøre er at smide en 2.2 motor fra en Subaru i, men det er en dyr omgang. Ellers en 2.0 8v eller en lille 1.8 GTI motor fra en VW`(kan bygges i med diverse diesel dele som klokke og motor ophæng og bundkar)
    En T3'er er ikke nogen racer bil, men en cruiser hvor man tager det stille og roligt når man køre i den og nyder landskabet ud af den store panoramarude.
    Og styling, Spørg inde på http://www.t3nettet.dk/ om der er nogle der har noget til at ligge, et sæt Carat/multivan skørter er noget af det eneste decideret styling der passer på sådan en bil.

• Jonas K
    Jonas K Tilmeldt:
    sep 2012

Emner: 33 Svar: 97
    #3   9. jul 2014 Det er fordi jeg er ved at lave den om der kommer en 2.0 GTI motor i fra en Golf 3
    det skal heller ikke være en brian bil , men jeg mangler mange små ting til den

• #4   9. jul 2014 Småting?: http://t3nettet.dk/forum/dele-alt-andet/93349-sa-skrottes-der-sidste-chance#112881
    Skriv til ham, han har nærmest alt.
    Og med hensyn til 2.0 motoren, husk at med mindre bilen er født med 112hk (2.1 DJ boxer motor) skal der betales ny afgift, og med hensyn til tuning så er der en øvre grænse for hvor meget en T3 gearkasse kan klare, (med hensyn til NM) kan bare ikke huske hvad det er.

• Jonas K
    Jonas K Tilmeldt:
    sep 2012

Emner: 33 Svar: 97
    #5   9. jul 2014 Når ja okay , jeg må prøve at studere lidt på nettet , men mange tak for hjælpen

• #6   9. jul 2014 Inde på T3nettet kan de helt sikkert hjælpe dig med de spørgsmål du har, dem derinde har nærmest prøvet alt der kan laves med de biler smiley

Kommentér på:
Søger Hjemmeside vw T3

Annonce