1.112 visninger
|
Oprettet:
Bil med meget mørk tonede ruder.. {{forumTopicSubject}}
Er der et sted i Århus hvor man kan prøve at sidde i en bil med mørk tonede ruder..
Jeg har altid sagt til mig selv at jeg skal aldrig have mørk tonede ruder for man ser vel ikke særlig godt igennem det ?
Men har nu købt mig en bil hvor jeg har set andre køre med det og det ser mega fedt ud
Men inden jeg får det gjort vil jeg gerne lige prøve at sidde i en bil med mørk tonede ruder for at se om det er noget jeg virkelig vil
jul 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 51 Svar: 484
aug 2012
Følger: 20 Følgere: 22 Biler: 10 Emner: 184 Svar: 1.480
og jeg vil sige at det gør en ret stor forskel her om sommeren rent varme mæssigt.
De holder altså bilen meget køligere og det er absolut mere komfortabelt at køre med, og jeg kan stadig sagtens se noget ud af dem...
så, jo du bør overveje det (og ja så er det jo pænt)
for mig er det ikke et problem i mørke.
jan 2012
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 21 Svar: 401
sep 2005
Følger: 24 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 210 Svar: 2.251
men det handler jo om at man lige laver overblikket når man går hen til sin bil og skla bakke ud, og så bruger du ellers bare dine spejle, sværere er det sgu ikke
folk de tuder helt vildt over at de ikke kan se noget ud af deres tonede ruder..........
så prøv at kør lastbil, eller en stor kassevogn, der er du NØDT til at bruge dine spejle.... så få dem indstillet
jan 2012
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 21 Svar: 401
jul 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 51 Svar: 484
det kan du da se jeg kan
Bil med meget mørk tonede ruder..