{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af TV 280 kr.
  • Rep. Af asko opvaskemaskine 799 kr.
  • Elektriker - Udskiftning af 2 udendørslamper og opsætning af 1 pendel 1.500 kr.
  • Egeføj 2.800 kr.
  • VVS-installatører. Tømme vand ud af opvaskemaskine 668 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoos + fitness?
  • #2   27. jul 2014 Det var sjovt, ja smiley

• #3   27. jul 2014 Hvor stor regner du lige med at blive på 1-2 år. Hvis en larve bliver til en sommerfugl har du taget for meget krudt smiley

Men for at svare på dit spørgsmål bør der ikke ske så meget, med mindre du bliver kæmpe stor - dette sker ikke uden hjælpemidler. Så bare giv den gas i træningscenteret.

• #4   27. jul 2014 Hvis du træner uden at bruge roids eller lignende burde det ikke blive et problem smiley

• #5   27. jul 2014 Kommer ingenting til og tage. Regner sku ikke med og blive så meget større, da jeg efterhånden er ved og være tilfreds.
    Brystkassen må dog gerne blive lidt større endnu, men så også som det eneste smiley

Tegner man på noget gummi, strækker ud i det så vil det blive forvredet. Samme bør vel ske med ens hud, hvis man lige gik fra og være xx cm om overarmen, til og være 10-15 cm større. Deraf jeg spørger, om det er muligt at en eventuelt tatovering ville blive forvredet, hvis det skulle ske at man blev så meget større smiley

• #7   27. jul 2014 Muskler varmer det godt du træner dem, så behøver du heller ingen jakke under byturene! smiley

• #8   27. jul 2014 Der sker intet med din tus, medmindre som de andre siger du bruge kunstige hjælpemidler. Og dit eksempel med gummiet holder ikke, da du laver en pludselig udstrækning, hvilket ikke sker på din hud, da den jo ændre sig med tiden og ikke ved en pludselig voldsom udstrækning smiley håber du forstår hvor jeg ville hen med det smiley

• #9   27. jul 2014 Det eneste er stræk mærker, som ville ødelægge tattoveringer, men de sker mest under armhulen til ryggen, og brystet, og ned af armene. Som det er på mig efter 1 år og 7 måneder hvor jeg har trænet 5-6 dage om ugen. smiley

• #10   27. jul 2014 Så gik jeg her og ønskede mig full sleeve på højre arm, hvor det selvfølgelig omfattede fra skulderen af og ned til håndledet, og der ingen kunstige hjælpemidler blev brugt, skulle der intet være og frygte? smiley

• #11   27. jul 2014 Bare ned til vægtene med dig smiley

• #12   27. jul 2014 Klokken 07:00 i morgen tidlig, ja smiley

Kommentér på:
Tattoos + fitness?

Annonce