19. okt 2004 Følger: 85 Følgere: 82 Biler: 7 Emner: 395 Svar: 3.919
Søger hjælp til PlayStation network {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle sammen
nu har jeg ledt og ledt efter noget på PSN hjemme side ud hel
jeg har jo en PSN konto og det skal man jo har nå man Gjern vil spille online på sin PS3 og PS4
MEN min PNS konto har jeg lavet dag jeg bod i DK og dag jeg nu bor i tyskland ja så kan jeg ikke ender Land/region ende på min PSN konto .
det vil sige at jeg kan ikke købe et gemcart til PSN her ned få det er på tysk.
Få tyske gemecart viger ikke nå ens PNS kontor Land/region viger ikke nå den er dansk
så nu ville jeg også ud af skulle stade hel forfra på alle de spil jeg har hvert i gemme + alle mine venne jeg spille med skal har nyt PSN neven ja så ville jeg lave det om med Land/region men det kan jeg ikke
og dag jeg ikke hvid hvor jeg skal søger efter der enne så dem fra PSN kan lave det om få mig så vil jeg gjern beg en her enne fra om hjælp til det hvis det er mullit .
M.V.H john ( PSN bruger: nuller3 )
okt 2004
Følger: 85 Følgere: 82 Biler: 7 Emner: 395 Svar: 3.919
nielsendowdow1
jan 2012
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 21 Svar: 401
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 63 Svar: 12.894
okt 2004
men hvor dan få jeg den til at 2 blive til 1 så jeg stadi har venne og så nogen fra min danske PSN konto ????
apr 2013
Når du har oprettet din Sony Entertainment Network-konto, kan du ikke ændre det land, hvor det er registreret. Dette skyldes, at skifte lande kan forårsage følgende problemer:
PlayStation®Store indhold fra andre regioner er muligvis ikke kompatible med din PlayStation ®-system område kode og vil betyde, at du ikke kan downloade dine indkøb.
Spil downloades add-ons er region låst, så hvis du har en disk fra et andet land end det land, hvor din konto er oprettet, vil du opdage, at du ikke kan hente DLC til denne titel fra PlayStation Store i dit land land.
Indholdet kan ikke være tilgængelige på dit sprog i et andet lands PlayStation.
Du kan kun se videoer købes eller lejes i det land, hvor din konto blev oprettet som følge af enten licens eller certificering restriktioner.
Der kan være problemer med godkendelsesprocedurer med at bruge kredit-eller betalingskort.
Du ville opleve problemer med at bruge PSN? top op værdikuponer.
Vi skifter ikke din Sony Entertainment Network-konto associeret land for at sikre, at du ikke oplever nogen af ??disse problemer.
Når du flytter land, du ikke mister adgang til dine tidligere købt indhold på din download liste, men indhold, som du har brug for at downloade fra PlayStation Store er muligvis ikke tilgængelig.
Flytning til et andet land inden for samme PlayStation® region
PlayStation® Europe-regionen omfatter alle lande i Europa, Mellemøsten, Afrika og Oceanien. Din PlayStation ® systemets regionskodning vil ikke forårsage svært ved at få PlayStation®Store i et andet land inden PlayStation® Europa-regionen.
Hvis du gerne vil bruge PlayStation i et nyt land inden for samme PlayStation® region anbefaler vi at oprette en ny konto, der er registreret i dit nye land. Du kan linke denne konto med en ny lokal bruger på din PS4 ™ og PS3 ™ til at dele downloadet indhold på tværs enten konto. Denne mulighed er ikke tilgængelig på PlayStation®Vita eller PSP som disse systemer kun tillader en lokal brugerkonto.
Sørg for, at indholdet er i det rigtige sprog, før dit køb, da vi ikke kan refundere eventuelle køb i overensstemmelse med PayStation®Store Afbestillingsregler.
Flytning til et andet land uden for PlayStation® Europa-regionen
PlayStation® Europe-regionen omfatter alle lande i Europa, Mellemøsten, Afrika og Oceanien. Når du flytter land uden for PlayStation Europa du ikke mister adgangen til din download liste forudsat det system, du bruger til at få adgang til indholdet er fra samme region. For at gøre køb fra PlayStation®Store i dit nye bopælsland kan du nødt til at købe et nyt PlayStation-system fra en lokal butik.
For eksempel, hvis du flytter til USA skal du bruge din ikke-amerikanske PlayStation-system til at få adgang til din ikke-amerikanske indhold, og du bliver nødt til at købe en amerikansk PlayStation-system til at oprette en amerikansk konto og foretage indkøb gennem US PlayStation®Store *.
* Tjek venligst region kompatibilitet, før du køber din PlayStation ®-system og kun bruge kredit-eller betalingskort eller PSN? kort fra det land, hvor du opretter din nye Sony Entertainment Network-konto.
Når der skabes din nye konto
Trofæer, indhold og dit online-id kan ikke overføres til eller duplikeret på din nye konto. Vi beklager, hvis dette er årsagen til enhver skuffelse.
okt 2004
okt 2004
apr 2013
okt 2004
apr 2013
okt 2004
og dag jeg skulel skrive mit onlind ID så ville jeg bruge det sammen som jeg har på min danske psn ( nuller3 ) men det ville den ikke gå med til
apr 2013
okt 2004
Søger hjælp til PlayStation network