{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.321 visninger | Oprettet:

Ang job som rejsemontør {{forumTopicSubject}}

Hej BG . Vil gerne lige høre om der er en venlig sjæl der kan hjælpe med at finde ud af hvor man kan sende en ansøgning som rejsemontør til siemens har søgt og søgt men kan ikke finde nogen steder ud over til produktion kun .. Og evt hvis i kender nogen steder de søger . På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang job som rejsemontør
  • #1   7. aug 2014 Et rigtig godt sted at starte, ville være på Esbjerg havn, hvor de ofte mangler folk. Men du kommer ikke ind direkte hos Siemens, men kan starte hos et andet firma, evt. Q-star, JKS eller lign. og så arbejde hen imod en ansættelse hos Siemens.
    De ansætter næsten udelukkende folk "de kender", da de skal bruge en formue på div. kurser osv. inden du kan starte offshore smiley
    Alternativt kan du starte i produktionen og så søge om, at komme offshore på sigt...

• #2   7. aug 2014 Arbejder selv som rejsemontør i vindmølle branchen. Det er ikke nemt at komme ind medmindre man har kontakter og at komme ind til siemens direkte er endnu svære som der bliver sagt. Ham den lange har fat i den rigtige fremgangsmåde. smiley Hvis du går uden job og kan få på skrift at et firma vil ansætte dig, HVIS du får de nødvendige kurser så kan kommunen hjælpe til. Jeg fik mine betalt sådan. Skal lige siges jeg ikke arbejder offshore, og at det typisk kun er folk med en del erfaring der kommer offshore.

• #3   7. aug 2014 Okay tak for hjælpen , har alle kurserne så mangler at komme ind men jeg må ansøge de andre steder først så smiley

Kommentér på:
Ang job som rejsemontør

Annonce