{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.810 visninger | Oprettet:

3 tow biler Silkeborg {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har efaring med denne bilhandler?

Har læst anmeldserne, på de forskellige sider. Men er der nogen af jer der har handlet der?

Trods dårlige anmelders overvejer jeg at købe en bil hos dem. Så ville lige høre om der er nogen af jer der har haft nogle gode oplevelser der?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3 tow biler Silkeborg
  • #1   1. sep 2014 Min kammerat købte en brugt bil derinde for nogle år siden, tror at han var fint tilfreds med dem.

• #2   1. sep 2014 Okay, glad for at høre. Synes nu også de virkede til at være gode nok, men skulle lige høre fra andre.

• #3   1. sep 2014 Altså når du køber en brugt bil hos en forhandler er det jo begrænset hvor meget garanti du får, hvis du vil være på den sikre side så ville jeg betale 2.000 kroner for et FDM brugtbilstjek. Så bruger de 3 timer på at gå bilen igennem så du er helt sikker på at alle fejlene kommer frem i lyset. Og så kan du evt. bruge listen med fejl som et forhandlingsoplæg.

• #4   1. sep 2014 Bare snak med Per

• #5   1. sep 2014 Kk auto kan du uddybe?

• #7   1. sep 2014 Simon F
    Det sidste man gør er da at kontakte fdm på nogen måde, det er da et af de værste fupforetagender der findes, en flok andenrangs-journalister der udtaler sig som om de har forstand. De aner intet.

• #8   1. sep 2014 Pind: Det er din mening, jeg har gode erfaringer med dem ligesom flere tusind andre danske bilejere smiley

• #9   1. sep 2014 Det er ikke min mening, det er realiteterne, du og mange andre vælger bare at tro på at i får noget for pengene, ud over et billed-blad med artikler om campingvogne, i bliver taget ekstremt hårdt i røven.

• #10   1. sep 2014 Jeg har ikke haft brug for juridisk hjælp endnu, men jeg har benyttet mig af rabatter mv. f.eks. får jeg 20% rabat på udskiftning af ruder hos Dansk Bilglas. Men jeg kender en del som har kigget på bil hos en forhandler og inden køb ladet FDM lave en brugtbilsattest. Det har sparet dem for rigtig mange penge. Du har din mening, jeg har min. Jeg går meget op i biler, og at være medlem af en brancheforening som varetager ens interesser har aldrig været en dårlig idé. At du synes at det er noget lort kan jeg ikke gøre noget ved, du har ret til at have din mening. Men jeg har også ret til at synes at den er forkert smiley og jeg giver kun 299,- DKK om året for mit medlemsskab, det er hurtigt tjent hjem hvis jeg skal have skiftet en forrude.

• #11   1. sep 2014 Hvor tit skifter du lige forrude smiley

Men du sparer faktisk intet for du kan få skiftet forrude billigere andre steder end Dansk Bilglas, men bliv da i troen om at du får noget for pengene.

• #12   1. sep 2014 Det er svært at forklare noget til en person som vil være på tværs lige meget hvad, så jeg stopper den bare her. Jeg er fint tilfreds med mit medlemsskab, og jeg har på ingen måde tænkt mig at trække et medlemsskab ned over hovedet på dig. Du har din mening og jeg har min.

• #13   1. sep 2014 Hahaha du er løbet tør for argumenter, og er bange for at tabe ansigt.
    Men ja du startede noget du ikke kunne afslutte, så nævner du forhåbentlig ikke det foretagende igen. smiley

• #14   1. sep 2014 Der er jo altid 2 sider af samme sag smiley det er da træls for dig hvis du har haft en dårlig oplevelse med dem, men indtil videre er jeg altså ganske godt tilfreds. Og der er jo ingen grund til at jeg skulle snakke dårligt om et firma som jeg indtil videre kun har haft gode oplevelser med.

• #15   1. sep 2014 FDM smiley

• #16   2. sep 2014 Per er en god og ærlig sælger, syntes jeg.

Kommentér på:
3 tow biler Silkeborg

Annonce