{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.467 visninger | Oprettet:

Jakob J
Jakob J
Tilmeldt:
26. okt 2012
Emner: 2 Svar: 1

Plant bagsæde=Større bagagerum. {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg overvejer at købe en stc. da jeg tit kører med hund, og gerne vil holde kabinen nogenlunde ren, men det er stort set kun mig selv der skal køre, så tænker en stationcar er lidt overkill..

Tænkte på om i kan skrive hvilke modeller jeg kan lægge bagsæderne helt ned i, uden at skulle køre forsædet helt frem så der stadig er lidt plads på førersædet.. Findes det overhovedet ?

Krav:

Mærker:
Ford, VW, Audi, Seat.

Min 12,5 km/l - kun benzin.

Kun hvidplade

Budget 20.000-25.000

(Kan godt forveksles med en købs annonce, men det er det ikke!)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plant bagsæde=Større bagagerum.
  • #1   2. sep 2014 Tror ikke du finder noget hvor gulvet bliver 100% plant.... smiley

    Umiddelbart ville jeg foreslå noget Seat Leon eller Skoda Octavia, i den familie.

    Ford, så kunne en Focus som 5 dørs hatchback, være et bud.


  • #2   2. sep 2014 Du kan jo altid pille bagsædet ud, så er der masser af plads, og du vil få et plant gulv, selv i de mindste biler.

    Så har du bagsædet liggende, hvis du skulle få brug for det, men sørg nu for at spænde hunden fast, så du ikke få den i nakken, hvis der sker noget.


  • #3   2. sep 2014 Pille sædet ud er altid en mulighed, selvfølgelig....

    I de to "VW" modeller jeg nævner, tager det ca. 3 min. at pille sædet ud, hvis ikke det er med 3-punkt sele i midten.... Så tager det måske 7-10 min. smiley


Kommentér på:
Plant bagsæde=Større bagagerum.

Annonce