{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Sommeren iflg da SQUIRREL {{forumTopicSubject}}

In da summer time, when da weather is hot....

Sådan starter en god gammel klassiker fra egernets ungdom. Og det er netop ved den, jeg her vil dvæle. Sommeren er forbi - nu venter efteråret. Alle de piger, der har købt for flere 1000 x kroner silikone, må nu til enten at fryse eller finde deres personlighed frem igen.

Men - hvad gik sommeren egentlig med? Personligt kørte jeg tit og ofte et smut forbi stranden. Og - I kan tro jeg blev forarget!!!

Hvorfor er det, at dem som man absolut ikke ønsker at se topløs, går rundt topløs - og- hvorfor er det, at dem som man gerne vil se topløs, render rundt helt dækket til som var de på vej til en smølfekoncert med Johnny Raimer? Jovist - de har det med at klæde om, mens de desperat forsøger at dække sig til med et håndklæde. Der kan man da være heldig at se en enkelt vildfaren pat. MEN - det er ikke det er der er princippet i det ! Tager man en kikkert med, er man jo straks en kratlusker...

Et eller andet sted, burde det jo være kommunens opgave, at sørge for, at der er fritgående KVALITETS patter på stranden. Skid da hul i, at der ingen livreder er, bare der er bare patter på stranden.

Og hvad sker der for alle tyskerene?? De går jo i gul regnfrakke hele tiden!! Når man tænker ved, at vi her taler om en nation, hvor det er helt normalt at købe film hvor man skider hinanden i halsen, er de altså ret så sippede på udebane: Gutentag Ich bin Herr Eichhörnchen von Tittengriff.. Haben Sie PATTER?

Tyskland er i det store hele en ret så mistænkelig nation... Her forleden dag var jeg et smut dernede for at proviantere og tænkte, jeg ville køre en lille tur i det tyske... Hvorfor er det, at der i nordgående retning i siden af vejen er en masse skilte, der viser hvor hurtigt man må køre i kampvogn??? Det er sq da mega mistænkeligt.. Hvorfor er der ikke så mange i sydgående retning?? De må helt sikkert være ude på noget. De skilte er overalt !! I Danmark ses de sq ikke.. Min teori er, at tyskerne er ude på noget igen.. det kan da ikke være andet, siden de sætter den slags skilte op på vej mod Dänemark.

Ikke for det - jeg havde en rigtig hyggelig tur i det nordtyske... De lokale var forholdsvis venlige. Turist aus Dänemark, Herr Eichhörnchen.

Men - hvad sker der lige for deres madkultur??? man kan få sennep til ALT - selv på Burgerkönigen kan man få sennep til ens fritter! det er jo nærmest filantropisk ! Men - øl kan de da heldigvis brygge - så går det nok også endda... Og i det mindste er de ærlige om deres mad.. Herhjemme kan man på den lokale grill købe en halv grill "kylling"... helt ærligt.. sidst jeg så en kylling, var det sådan en sød lille gul en, man kunne holde i en hånd og klæmme livet af, hvis man havde de syge lyster.. Hvis den brune klump med ben i, der kommer op af den gyldne gryde på grillen er en kylling, så ville jeg sq nødigt se den fuldvoksne udgave. I Tyskland derimod, kalder de den for "halbes henchen" altså en halv høne.. Meget kan man sige om Tyskerne, men ærlige om deres mad, det er de da i det mindste...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommeren iflg da SQUIRREL
Kommentér på:
Sommeren iflg da SQUIRREL

Annonce