{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Hjælp til køb af tv ! {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg har kigget på det her tv:
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/55LB610V/lg-55-smart-tv-55lb610v-kob-nu

Og jeg har fået at vide jeg skal holde øje med hvor mange HZ det har.
Jeg kan umiddelbart kun se det har 200 HZ i en 100 HZ ramme.
Er det skidt i forhold til et Samsung der har 800 hz. I en 50 hz. Ramme?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til køb af tv !
  • #2   5. okt 2014 Tak for info!
    Har nemlig et Samsung 7-serie nu på 46" og kunne godt tænke mig et større. Jeg ville bare ikke risikere at købe et dårligere end det jeg har nu smiley

• #3   5. okt 2014 Dit nuværende Samsung er sandsynligvis et 200 Hz tv med noget software, der opgraderer det til 800 Hz. Det er de fleste 7-serie tv. Jeg giver intet for de opgivne frekvenser, men kigger kun på den reelle scanningsfrekvens.

Du vil altså gå fra 200 Hz til 100 Hz. Det er dog ikke tilnærmelsesvis lige så slemt som at gå fra 100 Hz til 50 Hz.

• #4   5. okt 2014 Okay, så det her lg er faktisk en del dårligere ?

• #5   5. okt 2014 Lige hvad angår scanningsfrekvens, en smule. Jeg ville dog hellere have et 100 Hz tv med knaldgodt billede, end 200 Hz og ringere billede, da forskellen som sagt ikke er så stor.

• #6   5. okt 2014 Jeg tager ud og kigger på det nu. Tak for respons

• #7   5. okt 2014 Du skal tage ud og se de forskellige skærme live og med forskellige input. Ud fra det kan du selv bedømme hvad du syne er bedst.
    Dog får du ikke noget prængende billede for den pris, i den størrelse.

• #8   5. okt 2014 Det der med at ta ud og se selv. Det er satme en jungel. Jeg var i elGiganten på et tidspunkt hvor jeg havde bestilt mit nye tv og gik og kiggede på den andre imens de hentede mit ude bagved. så opdagede jeg at i deres "test" video hvor man ligesom kan se det flydende billede på de dyre modeller og det hakkende billede på de dårlige. at på Philips topmodel hakkede billede ligeså vildt som på et billigt tv til 3000. da de så kom med mit tv spurgte jeg hvordan det kunne lade sig gøre. så blev han helt rød i hovedet og slog over på en anden kanal. og sagde det var signalet der var noget galt med. Det fik mig til at tro de har 2 forskellige film som køre. og så sætter de den gode film på de tv de gerne vil sælge. ellers gir det ingen mening at et dyre kr tv har lige så hakkende billede som et af de billige. Det har ihvertfald gjort at JEG ik stoler en skid på det billede de viser i butikken.

• #9   5. okt 2014 Jeg gik fra Samsung serie 5 til deres serie 8 sidste års model ikke den nyeste og er egentlig super tilfreds gad ikke vente de måneder for at få en model list dyre og hvor du ikke ville mærke forskel andet på penge punge så tag en serie 9 hvis du har penge - ellers deres serie 8 den nye eller sidste års model i 55+ så skal du nok blive tilfreds! Var selv ude flere gange flere steder og sammenligne tv'er

• #10   5. okt 2014 #9 Jeg tror sku hverken du får serie 8 eller 9 til 6000 i 55" selv brugt vil folk stadig ha 10 klik for sidste års serie 8

Kommentér på:
Hjælp til køb af tv !

Annonce