{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.780 visninger | Oprettet:

LKW
LKW
Tilmeldt:
30. jul 2012
Følger: 1 Emner: 47 Svar: 82

hvad sys i? {{forumTopicSubject}}

Hvilken mobil telefon sys i er den bedste?
- en i klart fortrækker.

Skal ud og ha en ny i dag, og der er et hav at vælge imellem. men hvilken er bedst i forhold til jeres mening.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad sys i?
  • #1   7. okt 2014 iPhone 6

  • #2   7. okt 2014 iPhone 6

  • #3   7. okt 2014 Nokia 3310

  • #4   7. okt 2014 Nokia 7110 - det er sådan "Harske Hubbi"...

    Spøg til side.. Så længe det ikke er en Samsung Xcover II (eller tilsvarende).. sådan en har jeg, og der er knap nok RAM på til at den kan have mere end tre apps på sig..

    Uhhh du køber da bare et memorykort til at få mere fut i den... god ide.. hvis ikke det var fordi den nyeste opdatering fra Android gjorde, at man ikke kan benytte memorykort som plads til apps, men kun bruge den til cache-filer (for nogen programmer) og til fotos..

    Jamen - hvorfor sletter du ikke bare noget af alt det, den kom med fra fabrikken?? er forsøgt.. lortet er skrivebeskyttet...


  • #5   7. okt 2014 HTC One

  • #6   7. okt 2014 Sony z3

  • LKW
    LKW Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 47 Svar: 82
    #7   7. okt 2014 altså havde en samsung galaxy s4 før.
    sys den var fin egentlig. men! - batteriet brændte hurtig af på den, og hvis man sendte en sms med f.eks. en almindelig smiley atter --> smiley
    så lavede den smsen om til en mms.
    pisse irreterende.

    og de apps man havde gik i stå på den og fungerede ikke ordentligt.

    så lytter til alle bud.
    Dog må jeg sige at iphone 6 nok ikke bliver den jeg vælger, af den grund af at den har jeg slet ikke råd til! smiley


  • #8   7. okt 2014 Er godt tilfreds med min Nokia lumia 1520. Den holder batteri i 2 dage ved moderat brug smiley dog halter den lidt i forhold til udvalg af apps desværre. Men man kan ikke få det hele smiley

  • #9   7. okt 2014 nokia lumia 930

  • #11   7. okt 2014 Synes den nye Samsung Galaxy Alpha ser fed ud, de lover dog bare ikke så meget batteritid, ellers havde jeg nok købt sådan en. Har selv HTC one som jeg er glad for men kameraet er noget lort i dem.

  • #12   7. okt 2014 Sony Xperia Z3 Compact.
    Virkelig en fin telefon, i den rigtige størrelse, også holder det helt fint på batteriet.. smiley
    Et kæmpe plus er at den er vandtæt.


  • #13   7. okt 2014 Nokia 3210

  • #14   7. okt 2014 Jeg ville prøve med en LG G3, hvis jeg skulle have ny. Jeg har p.t. en S5, som jeg i øvrigt også er fint tilfreds med. G3 var ikke udkommet, da jeg købte den.

  • #15   7. okt 2014 Hvis jeg skulle ud og have en ny mobil i dag, så en sony z3 compact. De er ved at lave nogle apps til den, så du kan bruge den til playstation 4 smiley

  • #17   7. okt 2014 Jeg har Z3 Compact.
    Havde S4 før.
    Og det skift har jeg ikke fortrudt smiley


  • #18   7. okt 2014 Mvp:
    Siden der er et kæmpe marked for spil apps, så kunne man godt tro, at der fandtes folk der brugte sin telefon til det?


  • #20   7. okt 2014 jeg har pt selv en s4 model og da de udkom med s5 gold den er pisse grim og ligner et plaster jo dog er jeg klart til android efter selv og ha haft 2 iphones de er bare uddateret hardware til over pris hvis jeg skulle købe ny mobil den dag idag så blev det en samsung alpha den ser så nice ud

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #21   7. okt 2014 Mvp er du en af de tosser der altid render rundt med din tablet og telefon samtidigt overalt.

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #22   7. okt 2014 Ville forresten vælge en iPhone 6.
    Ikke af anden grund end at jeg elsker det er så ligetil for folk dom mig der ikke har behov for at lave noget om. Det skal blot være enkelt og virke smiley



  • #23   7. okt 2014 Samsung Galaxy Note 3 (der er kommet en 4'er)

    Tæskelækker telefon, dog med Samsung crapware hist og pist.
    Men saft og kraft er der rigeligt af smiley
    (Bl.a. 3 GB RAM)


  • #24   7. okt 2014 Jeg ville nappe en iphone 5s, mest fordi som det er skrevet længere oppe er enkelt og fordi designet tiltaler mig, har haft en 3gs og er på en 4s'er nu, havde egentlig bestemt mig for en 6'er når den kom, men den er bare ALT for stor og DYR, 5s'eren er mere mig i størrelsen smiley Men det bliver først når 4'eren er død og borte smiley

  • #26   7. okt 2014 iPhone 6!

  • #27   7. okt 2014 Top 5 – de bedste telefoner

    1. Samsung Galaxy S4

    2. LG G2

    3. Sony Xperia Z1

    4. iPhone 5S

    5. HTC One M7


  • #28   7. okt 2014 Nexus 5 har indtil nu vist sig bedre en nogen af de ovenstående i daglig brug.

  • #30   7. okt 2014 HTC One M8, den fungerer bare og ingen problemer i den tid jeg har haft den.

  • #31   7. okt 2014 Har en Samsung Galaxy S5 og den er jeg Super glad for men Apple folk og Samsung folk er jo nok aldrig enige??

  • #32   7. okt 2014 Nej, Apple-folk og Android-folk bliver sjældent enige om meget andet, end at Windows Phones er noget skidt smiley

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.726
    #33   7. okt 2014 Jeg er stor tilhænger af Apple da. Men er da sikker på Samsung, HTC osv. Laver mindst lige så gode telefoner.
    Det hele handler vel om hvad man bruger dem til og individuel smag.
    Har sgu set meget smart på Android.
    Men alligevel synes jeg iPhone passer mig meget bedre da jeg synes det rart at være lidt låst og ikke har behov for så mange muligheder. Vejer den nemme rare brugeroplevelse højere end det tekniske og at kunne rykke rundt på ting og være mellem 587 forskellige måder at vise klokken på smiley

    Mvp du kan vel nøjes med en 3210 og en stationær pc smiley


  • #34   7. okt 2014 Nokia 6700 Classic smiley

  • #36   8. okt 2014 Mvp
    Findes der stadigvæk folk der bruger windows telefoner?
    Jeg troede de døde da surface kom på markedet?


  • #38   8. okt 2014 Uh, der var én, der følte sig ramt, hva'? smiley

  • #40   8. okt 2014 Du understreger bare min pointe yderligere med dit sidste indlæg smiley

    Misforstå mig ikke. Jeg er ligeglad med, hvad dine præferencer er - og alle andres, for den sags skyld. Du må gerne holde på din ret til at synes, at Windows er the shit...


  • #42   8. okt 2014 Mvp:
    Så går jeg ud fra, at du bruger en Surface til at afspille musik på i din bil? smiley
    Ville det ikke være nemmere, med en telefon til det?


  • #44   8. okt 2014 Mvp:
    Det lyder bare ikke til, at du har din telefon på dig så ofte? smiley
    "Det samme gælder egentlig også min telefon. Tager den kun med mig hvis jeg ved jeg får brug for den..gider ikke være en af de tosser der render rundt og snakker i føtex. Modtager sjældent opkald der er så vigtige de ikke kan vente til jeg er hjemme"


  • #45   8. okt 2014 Ja - det faktum, at du farer sådan op over min og kommentar, understreger da ganske tydeligt, at du føler dig ramt smiley

    Det er jo et spørgsmål om præferencer. Saglige argumenter kan ikke afgøre nogen diskussion på området.


  • #47   8. okt 2014 smiley Man er sq langt ude hvis man mener at en Windows Phone er bedre end en af de Android-mobiler der er nævnt i tråden. Har selv en Windows Phone som arbejdsmobil, og der er altså et stykke vej endnu.


    Jeg ved ikke om I nogensinde har hørt om det, med den der smarte lydenhed i bilen kan faktisk selv modtage og afspille musik via noget kaldet radio smiley


  • #48   8. okt 2014 Onkel Per
    Men de spiller aldrig noget ordentlig i den dersens radio.. smiley


  • #50   8. okt 2014 Theis P > Jeg synes nu altid man kan finde noget man kan lide.


    mvp > Ja, mobilen er efter Windows Phone standard vist meget god. Og den sidste her er kun et par måneder gammel.


  • #52   9. okt 2014 DORO ftw.... !

  • LKW
    LKW Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 47 Svar: 82
    #53   9. okt 2014 Hold da op, det var rigtig mange inputs der kom med forskellige telefoner som folks syns !! smiley

    jeg tog sgu beslutningen og valgte en Sony Experia Z3 compact

    - og syns præcis jeg fik en telefon som jeg søgte og er LANGT bedre end samsung s4 , den har også 22 megapixel kamera og som theis skriver, så er den vandtæt ned til 2000 meter og kan optage i vand.

    Fed detajle og så der beskyttelses glas på og ikke et håbløst diamant glas som på S4'eren.

    Tak for alle de gode inputs derude!


  • #54   9. okt 2014 smiley Det var da også et fint valg. Og så længe den opfylder dit behov er det jo også den helt rigtige. (og der er jo sikkert også primært den baggrund der ligger til grund for de fleste/alle forslag smiley )

  • #57   10. okt 2014 Ikke mig...

  • #58   10. okt 2014 Deutsche_
    Det er jo ikke ensbetydende med, at en smartphone ikke er en telefon - det er det jo. Den kan bare <i>også</i> bruges til mange andre ting.

    Din undersøgelse er i øvrigt lidt hullet. Du kunne gøre det samme med fx en 3310, som du selv mener, er det korrekte svar på spørgsmålet. Samtaledelen i forhold til tiden, den er tændt, er formentlig ikke signifikant større, end hvis der er tale om en smartphone. Er en 3310 så heller ikke en telefon?

    Din kommentar er endvidere ikke specielt brugbar i denne sammenhæng. Som du kan se, har trådstarter valgt at købe en smartphone - det må altså konkluderes, at det <i>var</i> det, han mente.


  • #60   10. okt 2014 Først og fremmest; hvad er det, der afgør, at der ingen tvivl er om, at en 3310 pr. definition er en telefon, mens en Galaxy S4 ikke (nødvendigvis) er?

    Dernæst; var det ikke dig selv, der skrev, at du målte på tiden, en smartphone er tændt?

    Nu slog jeg lige definitionen af "telefon" op i en tilfældig ordbog på nettet:
    <i>"apparat med en lille højttaler og mikrofon, der anvendes til at samtale med en person med et lignende apparat via forbindelse til et ledningsnetværk eller en trådløs forbindelse; kan have adskillige ekstra funktioner"</i>

    Definitionen ovenfor er ikke umiddelbart forskellig fra din, så herom kan der ikke være megen diskussion.

    Er vi enige om, at såvel en smartphone som en Nokia 3310 kan anvendes til at samtale med en person med et lignende apparat via forbindelse til et ledningsnetværk eller en trådløs forbindelse?

    Er vi enige om, at selve ordet "smart<b>phone</b>" lægger op til, at der er tale om en telefon?

    Du har ret så langt, at alle telefoner ikke er smartphones. Men alle smartphones er til gengæld telefoner. Det ligger i definitionen.


  • #62   10. okt 2014 Jeg læser, hvad du skriver. Du formulerer dig bare forkert. Men lige meget...

    Du mener altså ikke, at en smartphone er en telefon?


  • #63   12. okt 2014 Sony Xperia Z3 Compact, det dur! smiley

Kommentér på:
hvad sys i?

Annonce