{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.529 visninger | Oprettet:

Undervægtig Weight Gainer..?? {{forumTopicSubject}}

Hej drenge. Ved godt det er lidt off Topic men prøver aligevel. Sagen er den er 25 år gammel 180 høj og vejer 62kg. Og jeg har snart prøvet alt til at forhøje min vægt. Er stoppet med at ryge for 2 år siden. Dette har endnu ikke hjulpet til at forøge min vægt. Og min læge vil ikke undersøge mit stofskifte da jeg bare skal være glad for ikke at være overvægtig. Så mit spørgsmål til jer er. Er der nogen som har erfaringer med noget Weight gainer som kan hjælpe med at øge ens vægt...? Styrketræning ville jeg gerne men har ikke tid til det eller energien for den sags skyld da jeg har et fysisk hårdt job...???

God aften til jer derude og kør pænt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undervægtig Weight Gainer..??
  • #1   15. nov 2014 Kostplan...
    Tror ikke det hjælper at du tager Weight gavner, for du føler dig sikkert bare mere mæt, og spiser så mindre...

• #2   15. nov 2014 Jimmi a. En mulighed må indrømme at jeg ikke har den store erfaring andet end hvad jeg har læst på google men der er mange meninger om hvad man skal gøre for at tage på. Muskler er jeg ligeglad med men bare jeg kunne tage på

• #3   15. nov 2014 Først og fremmest, så skal du spise. Du skal spise meget!

samtidig kan du sagtens drage nytte af weight gainer 2-3x dagligt..

Der findes gainere som giver op til 1200kcal pr shake.. Men du må aldrig lade dem gå ud for rigtig mad - kun som supplement..

Derudover skal maven vænne sig til at du spiser meget, så i starten vil det være svært.. Sådan er det hvergang overgangen går til at bulke smiley

• #4   15. nov 2014 Mathias, så er spørgsmålet hvilken gainer vil du anbefale det er jo en jungle at finde rundt i smiley

• #5   15. nov 2014 Gør som Mathias L, men trap stille og rolig op, skriv ned, hvor meget du spiser, eller hold lidt styr på det ihvertfald, for du bliver helt sikkert overrasket over hvor lidt der egentlig ryger ned, i forhold til hvor meget der kan/skal...

• #6   15. nov 2014 Ja, prøv at start med som Jimmi A siger.

Få et nogenlunde billede af, hvor mange kalorier du får ind dagligt gennemsnitlig over en periode. Top så gerne det med 500-1200 (hvis du får omkring de 2500 dagligt, hvis ikke, så top til du får det som minimum) og prøv det af en 3 uger. Sker der noget, eller ej ? derefter regulere du bare igen.

Super Mass, eller Ultra Mass, fra Gymnordic er begge gainere med utrolig mange kcal i, mange proteiner, ikke alt for høj fedt% men lidt sukker kan nok ikke undgåes.

• #7   15. nov 2014 Så hvor højt skal mit kalorie indtag være dagligt for at øge min vægt..?
    Nu skal det siges at at mit job kræver at jeg render meget på trapper kravler Går meget så jeg er meget aktiv i min hverdag

• #8   15. nov 2014 Nu ved jeg ikke, hvor mange kcal du får nu - prøv med 2500-2800 dagligt til at starte med, og se om det rykker din vægt.

Husk nu, ikke bare noget med at fyrre en bøtte nutella i svinet.
    Varieret og sundt !

• #9   15. nov 2014 Super jeg takker mange gange for de gode og seriøse råd..
    Og vil stadig gerne høre om erfaringer og gode råd i tråden smiley

• #10   15. nov 2014 2500-2800 så sker der ikke en skid. jeg har præsis samme problem. jeg kværnede 5000 kcal dagligt i et år. det kombineret med styrketræning gav 12 kg på et år. jeg havde svært ved at spise nok. og brugte gainer som supplement 2-3 shakes om dagen.

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #11   15. nov 2014 Hvis økonomi er en faktor, så kan du selv lave en gainer, ud af mælk, blendede havregryn, peanutbutter, olie og lidt sødemiddel.

Det smager ok, og er et billigt alternativ til de kendte mærker.

• #13   15. nov 2014 Nu har jeg ikke læst kommentarene. MEN!
    Min kammerat, 62kg, 188cm 17 år. Han åd og åd og åd men blev ved med at tabe sig stille og roligt fordi han dyrkede sport.

Han købte så 6kg W-G, og det hjalp. Han tog ikke meget på, men det kom lidt efterhånden smiley Så mit råd til dig er; Bestil 1 pose, evt start med smagsprøver til du finder en smag du kan blive ved med at drikke. Så køber du en pose, og drikker en omgang lige inden morgenmad og lige inden aftensmad. Den vil gøre dig rigtig mæt, men du er nødt til at spise en portion mad bagefter for at få det sidste skud kalorier og næringsstoffer med smiley

Mvh Hoppe

• #14   15. nov 2014 Det han købte var MUTANT MASS smiley

• #15   15. nov 2014 der er en app der hedder myfitnesspal den bruger jeg nogen gange men eller på med noget mutant mass
    http://www.gymnordic.com/dk/mutant-mass.html

trippel chocolate smiley

• #16   15. nov 2014 Mutant er udemærket, men der er flere kcal i Super Mass 1290kcal pr shake. det er værd at tage med - så step lidt op og bland den med sødmælk..

Har selv gainet 10kg med to poser af det, og den rette kost over 4-5 måneder. kombineret med 3split program fordelt på man, tir, ons, tors, fredag - hovedsagelig hypotrofi træning, bakket op af tung træning ind i mellem.

• #17   15. nov 2014 Og til #10, så kan 2500-2800 være en god start, hvis han ligger meget lavere end det nu.

jeg selv 84kg med vægttræning + cardio dagligt ligger på 3500-3700kcal, og tager gradvist på måned for måned.

• #18   16. nov 2014 Ville undgå weightgainer med mindre man styrketræner samtidig. Alle de hurtige carbs, kan ende med at sætte sig på maven, hvis man har tendens til det.. Så hellere spise noget mere rigtig mad og supplere med en gang fastfood indimellem..

Mathias: Hvordan kan du træne 3 split mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og fredag?

• #19   16. nov 2014 Find en anden læge, for han er da ikke for klog

• #20   16. nov 2014 Lige som jeg selv, er det vildt frusterende ikke at kunne tage nævneværdigt på i vægt.
    Men mutant mass har hjulpet mig, med at få nogle flere kilo på kroppen. Jeg i modsætning til dig, træner så 6 gange om ugen. Men vigtigst af alt = lav en rigtig god kostplan og lad dig ikke skræmme af feks. Burger og pizza så længe det holdes på et minimum!!:-)

Giv den gas.

• #21   16. nov 2014 smiley Anders s. Ja hvorfor finder der ikke et mirakel middel

• #22   16. nov 2014 Havde også fundet en anden læge da. De fleste mennesker er da heldigvis fri for stofskiftesygdomme, men jeg kender en der har hyperthyroidisme og det er ikke for sjov.

Det er ikke for at male fanden på væggen overhovedet. Kan jo også være du bare skal have noget gainer og æde mere :-D....

• #23   16. nov 2014 VW
    Man - bryst, skulder, tri
    Tir - Ryg biceps
    Ons -Ben
    Tor- bryst, skulder, tri
    Fre- Ryg biceps

• #24   16. nov 2014 #21.... Deca....

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

#25   16. nov 2014 Deca er vist ikke et mirakel middel.

• #26   16. nov 2014 Det var heller ikke seriøs snak smiley

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

#27   16. nov 2014 klart klart. smiley

Kommentér på:
Undervægtig Weight Gainer..??

Annonce