Ang forumét. ( Admin ) {{forumTopicSubject}}
Har sådan længe tænkt på. Hvorfor man ikke inde på sin konto har ev oversigt hvor man kan se de emner man har oprettet. Det er nogle gange rigtig træls hvis man opretter et spørsmål eller ligne, og man så nogle dage senere ikke lige kan huske hva dato man oprettet den, så skal man bare til at tage den på den sure måde og begynde fra en ende af..
Det ville være rart hvis admin kunne lave et eller andet system hvor man kunne se sine emner.
Synes det nye de har lavet med at man kan slette sine emner er mega godt... ; ) ......
Også det inde i ens salgs anno, at man kan slette folks dumme bemærkninger osv, det er super skøøønt..
Håber at admin vil se lidt nærmere på dette, da jeg synes det er en funktion der mangler herinde på bilgalleriét..
Som også flere gange har været oppe herinde, synes jeg også det er lidt dumt, at folk der har solgt deres biler stadig skal og kan have lov til at have dem på deres profiler. De skulle have en påtale fra admin og hvis dette ikke ville hjælpe skulle de fjernes uden varsel.
For hvor sjovt ville det være hvis der pludslig er 20-25 biler oprettet af forskellige brugere..
Bare lige lidt til admin og tænke over
Høre også gerne jer andre brugere herinde på Bg. ; )
aug 2005
Følger: 87 Følgere: 88 Biler: 5 Emner: 245 Svar: 8.858
<b>AJay
okt 2005
Følger: 43 Følgere: 37 Biler: 1 Emner: 342 Svar: 2.442
Har jeg også gjordt.. Men har set at de nogle gange svare tilbage herinde i forumét. De har aldrig svare før nemlig.. Derfor postet jeg det her også ; )
jul 2005
Følger: 38 Følgere: 37 Biler: 1 Emner: 54 Svar: 1.462
jan 2005
Følger: 14 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 33 Svar: 720
Ang forumét. ( Admin )