{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. køb af diesel bil
  • #1   8. dec 2014 Diesel er kun godt hvis du kører lange ture, dvs at motoren når at blive rigtigt godt varm. Benzin er bedre allround, men bedre til de korte ture, ellers risikerer du at dieselbilen kokser til, med dyre reparationer til følge.

• #2   8. dec 2014 Passat.
    Mondeo.
    Superb
    Bmw 330d ?

• #3   8. dec 2014 Torpedo jeg kører 30.000 - 40.000 km om året.

• #4   8. dec 2014 Jeg har selv en Octavia, og det får du sagtens for de penge der.

Men ellers er det vel Passat, S-Max og i den dur?

• #5   8. dec 2014 du må aldrig og jeg mener aldrig købe en 2.0 tdi fra 2005 og op til 2008 fra vw.

det bliver din sidste diesel du nogen sinde ønsker at eje tro mig....
    kan godt være folk siger det ikke er så slemt, men hvis de begyndte at regne på alle de små dimser de får skiftet på motoren hele tiden så er det sku en meget dyr motor.

køb en 1.9 tdi den bliver du ikke skuffet over

• #6   8. dec 2014 Kelevra Tak for dine gode råd, har også hørt meget dårligt om 2.0 tdi.. gælder det så også feks. seat, skoda, audi eller er det kun vw?

• #7   8. dec 2014 Og så vælger du at spørge på dette forum... smiley

Så kan du lige så godt kaste en terning og købe den bil terningen viser. Find nu nogle biler du selv synes om og som der lever op til de krav i måtte have. Hav gerne min. 2 at sætte op mod hinanden. Og når du er kommet så langt så prøv og søg lidt på google ang. deres problemer på motorerne. Bemærk du vil ALTID kunne finde folk der har dårlige erfaringer med lige netop den bil/motor du kigger på. Jeg har i rigtig mange år kørt VAG og holdt mig langt væk for franske biler. Men må indrømme at jeg er ved at være godt træt af VAG gruppens kedelige og triste interiør, og også dem man hører mest om med motor problemer efterhånden, så jeg har valgt at gå en helt anden retning som du kan se, så jeg er skiftet over til Alfa/Fiat og er bestemt ikke skuffet indtil videre. Så pointen er, man måske lige selv skal skubbe sig ud over kløften for at prøve noget andet som man måske altid har sagt nej til smiley

• #8   8. dec 2014 FERDI - seat, skoda, audi og vw er jo det samme... Så ja gælder også dem smiley men 2,0erne med commonrail motorer fejler ikke det helt store.

• #9   8. dec 2014 Steffen H,,,hvordan kan man vide på hvilken bil ligger commonrail motor? har du nogle tips?

• #10   9. dec 2014 Opel er rigtige gode bare gå uden om 1.9 smiley

• #11   9. dec 2014 2,0 er en god motor hvis bare alt service bliver overholdt, og overholder du dem ved autoriseret dækker de også børnesygedommene smiley

• #12   9. dec 2014 2.0 CR har en svaghed med højtrykpumpen, det kan koste dyrt typisk ved 200.000-250.000 km.

• #13   9. dec 2014 Det er vist lidt forskelligt hvornår den motor er kommet modellerne, men det er vel fra 2009 og frem, men ellers skal du ud fysisk og kigge på motoren.

Anders hvad er dyrt efter din mening?

• #15   9. dec 2014 Steffen: 50.000+ hvis pumpen er defekt og har sendt spåner rundt i systemet.
    Så skal der ny tank, rør, pumpe, dyser osv. Og VW kender godt til problemet.

• #16   9. dec 2014 Yes men sådan er det jo for de fleste biler der efterhånden kører rundt på vejene i dag. Har ikke selv hørt der skulle være et decideret problem med pumperne ved vw, Går ud fra der er mange andre mærker der køre med den samme højtrykspumpe, men klart går det så galt så systemet er fyldt med spåner så er der ingen billig løsning. Det er ulempen med den nyere teknologi.. alt for finfølende.

• Jan P
    Jan P Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Svar: 2
    #17   10. dec 2014 Vw motorer holder fint, hvis de bare bliver serviceret korrekt. Vi har 1 1,9 tdi, 2 2,0 pd og 1 5,0 pd. Som alle kører fint.

Kommentér på:
Ang. køb af diesel bil

Annonce