{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

Pendling til KBH. tid? {{forumTopicSubject}}

Davs allesammen.
Jeg står og skal fra Korsør til Brøndby her på Onsdag og Torsdag. Hvor lang tid skal man ca. regne med? Krak siger 1 time men det ved jeg godt er helt hen i vejret om morgenen. Jeg skal være derinde klokken 9. Jeg tænkte at køre 7.15 men er ikke helt sikker på om det er tids nok. Er der nogen der pendler ved den tid der kan være behjælpelig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pendling til KBH. tid?
  • #1   15. dec 2014 Der er virkelig slemt trafik inde omkring Brøndby om morgnen, hvis du lægger dig på 130 indtil proppen bør du dog kunne nå det.

• #2   15. dec 2014 Så måske kl 7 ville ikke være alt for dumt. og så kaste den på 130 og bare der ud af. KAN ikke komme for sent da det er et kursus som skal beståes for at komme videre i uddannelsen.

• #3   15. dec 2014 Jeg har lige haft et par morgen vagter i Brøndby hvor jeg møder 8. Der kører jeg fra Holbæk klokken 7 og når det kun lige nød og næppe, så tror ikke du skal være nervøs igen, kender ikke til køerne ved Korsør og omegn, men hvis der er hul igennem bør du godt kunne nå det på 1 time og 45 minutter.

• #4   15. dec 2014 Jeg arbejder i solrød og min far i Taastrup, vi kører sammen. men fra Solrød af tager han landevejen. Det kunne være du skulle prøve at tjekke op på det. hop af ved Solrød S og så den vej. så holder du nok kun lidt fra fletningen til solrød ??

• #5   15. dec 2014 jeg kører fra kirke sonnerup (4060) til rødovre hver morgen. tager ca 45 minutter i myldertiden kører kl 7 og er der 7:45 - 7:50 ca.

Imorgen varsler de om isglatte veje, hog hvis du IKKE skal komme for sent havde jeg kørt hjemmefra 6:30 for at være sikker.... så har du halvanden time uden stresse, tid til at finde p plads og en kop kaffe

• Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432
    #6   15. dec 2014 Hold da op! smiley Du har bil... kør 6:30, det er en gang.. EN GANG, og har stor betydning for din uddannelse. Det er da bare at ha mobilen opladt og spille spil/læse avis eller andet på den, når du så møder 20-50minutter for tidligt hvis der ikke var uheld.

• #7   15. dec 2014 Martin: Jeg kunne forestille mig at djevid beder jer om at møde halv 9 på torsdag??

Bare så du kan regne det ind i din tidsplan på torsdag?

• #9   17. dec 2014 jeg kørte kl 7 og var der 8:20 så ingen ko på isen der.

Mikkel: Ja han sagde 8:30 imorgen så jeg strækker den 15 min. imorgen og kører 6:45 i stedet

• #10   17. dec 2014 Perfekt.

Som du kan høre, så har jeg lige været på kurset.

Og må sku indrømme at det er et hygge et af slagsen?

Kommentér på:
Pendling til KBH. tid?

Annonce