{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Samsung vs LG
  • #1   24. dec 2014 Samsung har lige købt 50 tommer LG og daam jeg er sku skuffet havde Samsung før og kvaliteten er ikke ens

• #2   24. dec 2014 Jeg ville vælge Samsung pga. software. Det spiller meget bedre sammen med min NAS-server, telefon osv. og der bliver stort set altid udviklet apps m.v. hurtigere til det - både apps i tv'ets App store og tredjepartsapps. Jeg har ikke set noget andet tv, der kan hamle op med det.

• #3   24. dec 2014 Men LG er oled og Samsung er 'bare' ultra hd

• #4   24. dec 2014 Har også haft dårlige episoder med LG produkter. Mine forældre er vilde med deres Samsung TV, SÅ Samsung Herfra.

• #6   25. dec 2014 Jeg vil hellere gå en smule ned i billedkvalitet frem for at gå ned på software. Det kommer an på, hvad man bruger det til.

Som sagt har jeg både NAS-server, telefon og tredjepartsapps, der skal køre på tv'et. Det giver en super brugeroplevelse, som for mig er mere værd end forskellen i billedkvalitet - forskellen er vel at mærke ikke VANVITTIGT stor for deres sammenlignelige modeller.

Man skal gøre op med sig selv, hvad der betyder noget for én.

• #8   25. dec 2014 LG har også pt. Et bedre smarttv fremfor Samsungs.

• #9   25. dec 2014 Jeg snakker ikke om apparater, men apps. Der udvikles massevis af apps til Samsung, som skal installeres uden om App Store.

Det er ikke et udtryk for, at Samsung kan alt og LG intet kan. Samsungs brugeroplevelse ved brug af alle de nævnte ting er bare en smule bedre - akkurat som LGs billedkvalitet, der er en smule bedre smiley

Det handler om at gøre op med sig selv, hvad der betyder noget. Det er jo fint, at der findes tv, som opfylder både dine og mine behov smiley

• #10   25. dec 2014 Henrik C
    Det kommer igen an på, hvad du mener med "bedre". Apps udvikles generelt hurtigere til Samsung, hvilket i min optik gør Samsung bedst på den front.

• #12   25. dec 2014 Alverdens apps. Udviklerne laver dem oftest først til Samsung og herefter til andre tv.

• #14   25. dec 2014 Jeg ved ikke, hvilke du kan få på dit tv af dem, jeg har nu. Det er heller ikke min pointe.

Lad os antage, at der kommer en ny streaming tjeneste. Så vil der sandsynligvis blive udviklet en app til Samsung først, hvorefter der bliver udviklet til andre mærker senere.

Som eksempel kan jeg nævne, at da jeg skulle installere Popcorn Time på mit Samsung tv, fandtes der kun en installationspakke til Samsung og ikke LG. Jeg har så ikke undersøgt, om det er kommet siden.

Det virker næsten som om, du tager det som et personligt angreb mod LG. Det er slet ikke det, det handler om. Jeg skriver jo bare, at Samsung bedst opfylder mine behov, sådan som det ser ud nu smiley

Efterhånden som der kommer Android på alle tv, vil det sandsynligvis ændre sig. Så spiller softwaren ikke længere nogen stor rolle.

• #16   25. dec 2014 Det kræver bare en ekstra enhed, så dermed ødelægger det meget af helheden i brugeroplevelsen for mig. Men som sagt er det en anden sag, når flere og flere tv får Android styresystem.

• #17   4. jan 2015 fik lige investeret i et LG 55 tommer selvfølgelig top modellen som jeg også har linket til. og må sige det er sindssyg meget bedre en Samsung.

Havde Samsung D8005 før og hvis man som mig bruger smart tv netflix og viaplay er Samsung virkelig på glat is det er bare så meget federe på LG med den specieller fjernbetjening som følger ekstra med.

Også billede kvaliteten er bedre efter min mening.

http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1370350626

• #18   4. jan 2015 og husk du får hvad du betaler for der findes også dårlige LG. men den jeg linkede til koster kun 9000 kr i Fona for en 55 tommer og i 48 tommer til kun 7000 kr

• #20   4. jan 2015 Har du læst Konklusionen, de er da ikke ret imponeret over den

• #21   5. jan 2015 k-finn det kommer tit an på hvad dommeren er til kan jeg se.
    For i nogle bedømmelser kan jeg se at LG får 6 stjerner ud af 6, og samsung kun får 3 ud af 6,
    det samme kan nok overføres til biler er du til VW vil du nok ikke give en Kia lige så god en bedømmelse selv om den måske er bedre i teknikken på nogle punkter.

men LG er bedre på mange punkter især på deres smart tv som er hurtig og præcis vil du se en film på youtube siger du det til fjernbetjeningen og vupti så er det på skærmen

• #22   5. jan 2015 Nu an jeg læse, at den ikke er god til og gengive sort, som du siger, det er forskelligt hvad folk går op i, personligt vil jeg have godt billede, og så er jeg ligeglad med om man kan snakke til fjernbetjening. Det kan jeg i øvrigt til min 2 år gamle fjernbetjening, hvor der er touchpad, det er ret lækkert

Kommentér på:
Samsung vs LG

Annonce