Automekaniker-udd., Hvidovre Tec eller Ballerup Tec?? {{forumTopicSubject}}
Goddaw de BG'ere.
Jeg skal til at tilmelde mig uddannelsen som automekaniker, da jeg kan forestille mig at rode med biler og at min primært indtægt kommer derfra...
Men er forvirret mht. valg af uddannelses sted, mange nævner at atmosfæren er useriøst i Hvidovre, og mere modent i Ballerup.
Og nogle nævner at det er superfedt at møde først kl 8.45 i Hvidovre, og i Ballerup er det standard 8.10.
Men mødetidspunkter er ikke overordnet, da jeg er vant til at møde tidligere. Men går mere op i om hvor man får mere fagligt viden og at de/lærerne sætter ekstra af for at udvikle og udruste eleverne for en bedre fremtid.
Hvad har i af både for og imod af de ovennævnte steder.
Som sagt, så takker jeg endnu engang for jeres opmærksomhed.
Mvh
nov 2005
Følger: 62 Følgere: 59 Biler: 18 Emner: 354 Svar: 2.047
Jeg fik afvide at biler var noget man kunne lave i fritiden.. det gik mig på, men hørte alligevel efter, og det er jeg satme glad for den dag idag
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 9 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 2.795
At du kan finde ud af at bruge en tester og en computer og kan engelsk så er der vist ikke krævet mere.
feb 2012
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 45 Svar: 333
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 19 Biler: 5 Emner: 36 Svar: 4.378
jul 2007
Følger: 2 Biler: 1 Emner: 42 Svar: 216
Men er Automekaniker uddannelse spild af tid, dvs at uddannelsen ikke dækker over hvordan fremtid ser ud for erhvervet og måden at gør tingene på..??
@Mike a: Kunne det ikke være fedt at leve af noget man godt kan lide at lave og self er alt trættende i længden, men at leve af sin hobby er jo kun et plus, da man sætter ekstra af for at får så meget viden som muligt inden for det...
jul 2007
jul 2007
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 7 Svar: 536
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 19 Biler: 5 Emner: 36 Svar: 4.378
jul 2007
Det er præcis den tankegang jeg har planlagt, at udvikle mig og blive ekspert inden for et bestemt mærke/felt og går selvstændigt med det, om det så er her i DK eller udlandet det er underordnet
feb 2008
Følger: 32 Følgere: 34 Biler: 4 Emner: 92 Svar: 999
Jeg har selv taget skole delen på Hvidovre teknisk skole.
Held og lykke med det
sep 2007
Følger: 9 Følgere: 5 Biler: 6 Emner: 5 Svar: 241
Men ja det er et godt spørgsmål med hvor du vælger og tage den. Det ret vigtigt med en seriøs skole med kvalificerede lærer.
aug 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 1 Svar: 7
Tog grundforløb i Roskilde og resten i Hvidovre, og Hvidovre råder over nogle rigtige dygtige lærere med masser af erfaring og god til at lære fra sig. Især når de første hovedeforløb er overstået.
Har altid været interreseret i at skrue på biler, og blev uddannet d. 1/8-14 og har ikke fortrudt et sekund.
Det er et springbræt til mange efteruddannelser og videreuddannelse hvis du går død i det go for it.
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 286
Jeg ved ikke om det er blevet bedre siden.
jun 2012
Følger: 5 Følgere: 88 Biler: 5 Emner: 1 Svar: 2.205
Held og lykke!
Automekaniker-udd., Hvidovre Tec eller Ballerup Tec??