{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Spam filter test {{forumTopicSubject}}

Aften i stuen

Jeg er begyndt at få alt muligt lort på min private e-mail og har derfor oprettet et spamfilter via one.com hvor mine domæner ligger.

Men er der nogle hjemmesider hvor man selv kan sende spam mails fra, for at teste sin opsætning??

Mvh.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spam filter test
  • #1   17. jan 2015 Hvorfor ikke bare soter dem, og få orden i din E.mail? Du kan jo bare framelde dem nede i bunden.

• #2   17. jan 2015 D D
    Nu er det ikke ligefrem noget jeg selv har tilmeldt mig og de mails som kommer er der ikke meget at afmelde på...

profilbillede
  • #3   17. jan 2015 og nej jeg er ikke på fjæsbågen, så det er ikke derfra min adresse er kommet op

• #4   17. jan 2015 Smid din mail så skal vi nok få one's mailscan tjekket smiley

• #5   17. jan 2015 #4 arrrg det tror jeg så ikke lige at jeg vil her smiley

ellers kan jeg jo også bare smide den på nogle af de lys sky sider rundt omkring på nettet, så kommer der sikkert også en del respons til filteret smiley

• #6   17. jan 2015 Det der er mest nederen er at det efter hånden er flere år siden sidst at der kom spam på min private mail. - og har da haft den de sidste 6-7 år nu.

da der var problemer for flere år siden var det en eller anden ko fra den blå avis som blev sur over hun ikke kunne få det der var til salg for under det halve samt gratis forsendelse... allerede dagen efter begyndte det at vælte ind med alt muligt på min mail - tilmeldinger til div sex sider og nyhedsbreve i stakkevis om alt fra dildoer til biler.
    skrev en mail til hende om at hvis der kom flere af den type mails, så ville hun blive anmeldt til politiet. Sjovt nok svarede hun aldrig på min mail, men 4/5 af det hele stoppede efter min mail til hende.
    Havde også skrevet til DBA som lukkede hendes DBA konto og oplyste at det ikke var første gang hun lavede det nummer med at tilmelde alt muligt efter "en mislykkedes handel"

Kommentér på:
Spam filter test

Annonce