{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

Forsikringer senest frist {{forumTopicSubject}}

Hej ved ikke om det er sådan her i alle forsikringsselskaber men der hvor jeg er, skal man sende sit tilbud tilbage underskrevet indenfor 14 dage derefter gælder tilbuddet ikke længere. Hvad skyldes dette ? Ved godt priser stiger osv men da ved ikke hver 14 dag men derimod engang om året eks ? Tak for svar ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikringer senest frist
  • #1   18. jan 2015 Sådan har det altid været, og sådan er det med det meste, der er ikke meget fidus i at lade tilbud løbe i et år, det får de ingen kunder på. Og så kan man vel næppe kalde det for et tilbud længere, men derimod en fast pris.

  • #2   18. jan 2015 Det er normal praksis i de fleste selskaber. Nogle gange er det 14 dage, andre gange en måned.

    Hvis der ikke er en frist, er der i princippet ingen forældelse på tilbuddet overhovedet. Der kan jo nå at ske meget på et år, både i forhold til din situation og selskabets situation, som ville have gjort tilbuddet dyrere - eller have ændret vilkårene.


  • #3   18. jan 2015 Det bare lidt træls at få et tilbud på den bil man vil have og når man finder den rette 2 måneder senere eks er det blevet dyrer ??

  • #4   18. jan 2015 Ja, selvfølgelig er det jo det. Du får et tilbud, et tilbud kan jo ikke vare forevigt og have samme pris som standardprisen, så er det jo ikke et tilbud.

  • #5   18. jan 2015 Sådan er det jo bare. Det er jo omvendt ikke selskabets skyld, at det tager dig 2 måneder at finde den bil, du gerne vil have smiley

  • #6   18. jan 2015 Vent med og søg tilbud før du har bilen spild af deres og din ejen tid ingen tilbud vare ved i Bilka har de jo heller ik et tilbud et år afgangen

    Meningen er jo man skal slå til og så kan det gå den ene eller den anden vej kan være det billigere ugen efter men kan os sagtens være dyre ugen efter


  • #7   18. jan 2015 Jeg er ung så klart jeg vil høre hvad forsikringen koster på den bil jeg vil have. For kan jeg ikke forsikre den for rimelig penge vil jeg ikke bruge tid på at finde den jeg vil have ??. Men det tilbud jeg fik i december burde de vel os kunne lave til forår da der lige har været pris regulering ?

Kommentér på:
Forsikringer senest frist

Annonce