{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw e36 ratlås sidder fast :/
  • #2   4. feb 2015 Jeg har bare læst man skulle kunne dreje nøglen for at udskifte tændningslåsen... Og siden jeg ikke kan det, ved jeg ikke lige helt hvordan jeg kan skifte den så smiley

• #4   4. feb 2015 Har du en guide ? smiley

• #7   4. feb 2015 Ja, men kan ikke komme videre derfra... Kan ikke bare hive den ud jo

• #9   4. feb 2015 Jeg skal prøve, men ved ikke om det vil hjælpe. Sidst jeg prøvede rykkede den sig ikke rigtig smiley Men hvis det virker og jeg udskifter den, vil det få ratlåsen til at virke også?

• #11   5. feb 2015 Slør når den er låst? Er ikke helt med hvad du mener? Ved hvad slør er, men forstår ikke helt hvad du mener med din besked smiley

• #13   5. feb 2015 Ahh okay, forstår det nu smiley Er det farligt at køre med? Så kan jeg vel næsten godt bare udskifte det hele imens jeg er igang?

• #15   5. feb 2015 Jeg drejede nøglen med alt den kraft jeg havde, og fififififi. Fik bilen startet, og rat låsen op.. Det hele virker igen, der er bare det problem at nu er den pisse hård at dreje nøglen, og ingen af fjedre funktionerne virker... Skal selv skubbe den tilbage for at starteren ikke fortsætter i aktiv position, og når jeg slukker bilen skal jeg sidde og vrikke med nøglen for at ratlåsen tager fat igen... Dette er self ikke problemer der vil forhindre mig i at køre, men ville høre om du muligvis vidste hvad problemet var? smiley

• #17   5. feb 2015 Ja det tænkte jeg nok.... smiley men da de prøvede at stjæle den, har de ødelagt en del. Inde på ratstammen, sidder der en slags holder der er svejset på rastammen... De har bøjet den, så rattet sidder ud mod venstre side... Har du nogen forslag om hvordan jeg kan rette det på plads? smiley

• #20   5. feb 2015 Hmm... Min bror har enorme fifi. Finger kræfter så lader lige ham prøve imorgen med en tang, jeg ordnede 80% sidst, den mangler bare det sidste

Kommentér på:
Bmw e36 ratlås sidder fast :/

Annonce