{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

Kørsel af konfirmand den 2 maj {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en lillebror som skal konfirmeres den 2 maj i år og vil enormt gerne give ham en fed oplevelse. Derfor søger jeg en person med en fed bil som kunne tænke sig at tjene en skilling på det og give min bror en kæmpe oplevelse.

Det kunne være super fedt med en gammel amerikaner bil og det ultimative ville for ham være en Dodge Viper. Ideen er at han skal hentes efter kirken, blive kørt lidt rundt i 15-20 min og derefter køres til stedet hvor festen holdes.

Prisen tænker jeg maks skulle være på omkring 1000 og det foregår lidt uden for Silkeborg. Skriv hvad i har så ser vi på det

Tak på forhånd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kørsel af konfirmand den 2 maj
  • #1   7. feb 2015 Jeg har en kammerat der har en Chevrolet impala cab fra 63 med en bigblock motor i, han kører vist bryllups/konfirmations kørsel.

• #2   7. feb 2015 Jeg har en helt ny Tesla Model S P85D med alt i udstyr (lige undtagen børnesæder)

700 hk. Fra 0-100 km/t på 3,3 sek.

Hvis det var noget han var interesseret i?

Vil godt gøre det for mindre end 1000 kr. Men det kan vi lige ta privat hvis det var noget. smiley

• #3   7. feb 2015 Konfirmationskørsel i en "ellert" ? smiley

• #4   7. feb 2015 Der er faktisk en del efterspørgsel på at komme ud og køre i fremtidens bil smiley

Selvom den køre på el. Så er det nok en oplevelse man aldrig glemmer. smiley
    https://www.youtube.com/watch?v=LpaLgF1uLB8

• Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432
    #5   7. feb 2015 Fremtidens bil er bare ikke el men brint smiley

Konfirmand kørsel skal da også larme når man kører væk derfra.. den siger jo ikke så meget..

• #6   7. feb 2015 Der er ingen infrastruktur på brint og vil koste kassen at lave. Hvad med trafikuheld hvis tanken eksplodere?

Hvis batteri teknologien går i den retning man regner med. Så kan man oplade et batteri på få minutter. Så tror jeg brint bilen er endnu mere død end den er i dag. smiley

• #7   7. feb 2015 Han tilbyder at køre knægten i hans bil.. Så er den diskution vidst ikke længere.

• #8   7. feb 2015 Det kan godt være at den Tesla er hurtig men det skal buldre fra motoren/udstødningen, også selvom den så er langsommere smiley
    Der findes ikke noget bedre end en kæmpe V8 der står og pludrer smiley

• #9   7. feb 2015 Smag og behag smiley

• #10   7. feb 2015 Ja selvfølgelig smiley

• Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

#11   7. feb 2015 Vrøvl.. smiley Brint biler eksistere allerede Toyota FCV f.eks.
    "endnu mere død end den er i dag"
    -Bilteknikken er først lige kommet på markedet. tager ikke lang tid at fylde op, og kører langt på en tank (500-600km)

Bilen koster ca. en halv million, altså meget under en P85D.
    Om et par år, er jeg sikker på det er den udvikling vi går i møde..

Skulle alle have elbiler, vil vi få et RIGTIG stort problem på kraftværkerne, Der produceres simpelthen ikke strøm nok. Selv hvis 10-15% af de nuværende biler blev til el biler, vil de få problemer derinde på blandt andet dong.

• #12   7. feb 2015 LaugeRS.

Så du sammenligner en Toyota FCV med en Tesla Model s P85D i forhold til prisen. smiley Der er jo en verden til forskel på de to biler. De er jo langt fra i samme klasse. Find en der matcher en P85D så kan vi begynde at se på pris efter.

Hurtig at tanke? Tja men der er næsten ingen steder du kan tanke den. Du skal bruge energi på at fragte varen ud til kunden (Lige så vel som diesel og benzin i dag)

Hvis du tror at salget at hybrid biler overstiger elbiler bare om få år. Så tror jeg at du skal tro om igen. Jeg vil våge at påstå at selv om 10 år sælges der flere elbiler end hybrid biler.

Der produceres ikke nok el på kraftværkerne? Det er der heldigvis en løsning for. Ved du overhovedet hvor mange Kwh der går til at producere 1 L benzin? smiley

Jeg skal sku ikke køre rundt med 2 tanke brint med næsten 700 bar tryk smiley

• Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

#13   7. feb 2015 De kwh kommer ikke fra kraftværker... Du kan ikke sammenligne det på den måde..

Tror også folk i 1800 tallet sagde "jeg skal sku ikke fragets af en motor der fungere ved hjælp af eksplosioner inden i".. future is coming.

Jeg skal fandme ikke fragtes af flere 100 liter syre neden under mig.. smiley

• #15   7. feb 2015 Øhhh LaugeRS. Hvor får raffinaderierne så strømmen fra til at omdanne råolie til benzin hvis den ikke kommer fra kulkraftværker?

smiley

Men ja la os ta diskutionen et andet sted. smiley

• #16   7. feb 2015 Jeg synes en Hellcat er et glimrende bud! Den må være god til at køre konfirmander med. smiley

Kommentér på:
Kørsel af konfirmand den 2 maj

Annonce