{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.452 visninger | Oprettet:

En lille historie om tillid {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, vil fortælle en lille historie fra den virkelige verden.
Jeg er den glade ejer af en ældre Passat 1,8t som desværre smadrede motoren, efter lidt søgning på nettet falder jeg over en tunet 1,8t med ++300 hk der har ligget i en Audi A4.
Ringer med det samme og snakker med manden (wissing a) han fortæller at han ikke ved meget om motoren da han har købt den hos en hugger, men han mener bestemt at den er iorden og at den er proff. bygget af tuningsfirma i Jylland, tager ham på ordet og begiver mig afsted (325 km hver vej) og bliver modtaget af en venlig mand med stor viden og know how.
Vi får handlet motoren og en masse andre stumper til en vældig fin pris over en kop kaffe!
Da jeg er kommet hjem bliver den nærmere undersøgt, alt i motoren er nyt, smedede stempler (wösner) h-profil plejlstænger, ny Sachs preformance kobling og singlemasse svinghjul, osse nyt. DEN ER BARE IORDEN OG LÆKKER.........
Får stoppet den i Pasatan og det viser sig at der er ikke tale om ++300 hk men ++400 hk.
Det er skønt at møde mennesker man kan stole på og er til at handle med, møder mange useriøse mennesker men heldigvis findes der osse seriøse og ærlige mennesker i dagens Danmark, tak for det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En lille historie om tillid
Kommentér på:
En lille historie om tillid

Annonce