{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så fik man ridset sin bmw med nøgle
  • #2   15. feb 2015 Ok. Og dit spørgsmål er så om nogen har set det? Eller hvordan skal det forståes?

• #3   15. feb 2015 Det er SÅ meningsløst. Har selv lige fået en på tværs af min motorhjelm.

• #5   15. feb 2015 Det er ikke min kone der har gjort det, og det var hendes børn der skulle hentes,er rigtig gode venner med hendes eks mand så det er heller ikke ham, jeg tror ikke der er nogen der har set det, men hvor er det ærgeligt, det er sket i hvide sande på fyrvej 8 ca klokken 12,15.

• #7   15. feb 2015 det vvar ikke i børnehaven det skete i min kones eks mands indkørsel

• #9   15. feb 2015 det ved jeg ikke, men nu er det jo et lille samfund her i hvide sande, så mon ikke der er en der ikke kan holde kæft, er godt anset her i hvide sande.

• #10   15. feb 2015 Måske din kones eks har fundet en ny, som ikke ville finde sig at hun var derhjemme?

Sådanne hændelser, sker meget sjældent uden der ligger noget til grund for dette!

• #11   15. feb 2015 det er så lortet gjort, sådan noget, fatter ikke hvad nogle skulle få ud af dette,mvh hc

• #12   15. feb 2015 nej det ved jeg heller ikke. men jeg slår ham til lirekassemand når jeg finder ud af hvem det er,

• #14   15. feb 2015 Rottefængeren
    Det må man ikke håbe. Så slår han jo børnene til lirekassemænd! smiley

Sorry... Det er sgu trist når den slags sker. Har selv prøvet at få krøllet en bagklap af en som bare kørte fra det. Man bliver virkelig arrig.
    Men er der ikke kasko på bilen som kan dække det?

• #15   15. feb 2015 nej slår ikke på børn, men tror heller ikke det er dem, så ville de sige det, jeg vil heller ikke melde det til forsikringen, da der er en selvrisiko, og det vil blive ca det samme prismæssigt, kan lave det selv for ca 3000kr,

• #16   15. feb 2015 Hvis det var i indkørslen ved højlys dag og børnene var ude at lege imens .....

Du må vist bare kalde det fartstriber smiley

• #17   16. feb 2015 tja det er det, men nu hvor jeg har sovet på det, er det jo sådanset godtnok det er sket, for så kommer jeg igang med og lave de småting der skal laves på bmw,en.
    der er lidt rust ved benzinklappen, og lidt ved bagruden så skulle male den aligevel
    blev bare lidt sur da det skete, kan bare ikke forstå hvorfor nogle nyder og lave hærværk, det er mig en gåde.

• #18   16. feb 2015 "det bliver meget dyrt og få lavet. "
    "kan lave det selv for ca 3000kr,"

Modsiger du ikke lidt dig selv?
    Selvfølgelig er det da aldrig fedt med en mer udgift på 3000,- men come on.
    Gider man virkelig oprette et emne over det?

• #20   16. feb 2015 Og hvad fanden skal Politiet belemres med det for? De er sgu da ligeglade, så længe der ikke er personskader. Det er altså enten at betale selv, eller tage den over forsikringen.

Jesus... Ringe til politiet...

• #21   17. feb 2015 rend mig i røven

• #22   17. feb 2015 min kærestes x lavede det sammen på min e36 for 7 år siden (da den var i god stand )

han ridsede en nat spadser hele vejen hen af venstre side af bilen samt punkterede 2 stk 18 tommer dæk , det kostede en lakering af hele siden af bilen smiley ja og 2 nye dæk..

ved godt spadser staves SPASSER , men manden er total ordblind så på den måde var jeg ret sikker i min sag over det var ham ( ikke at han er den eneste ordblind i dk), desuden nåede han at skære i alt 4 dæk mere op på min bil de følgende 3 uger inden, inden jeg fik hold på ham....

• #23   14. maj 2016 Der var en i Kolding som oplevede det med dækkene på hans bil, politiet kunne ikke gøre noget, så han satte sig på lur og en nat kom han forbi igen, og fik så prygl med en kæp, det kostede ham en dom, men dæk mysteriet blev opklaret, og det var den man regnede med, en køber eller sælger af et hus de begge havde del i, hærværksmanden blev således afsløret og dømt.

Kommentér på:
Så fik man ridset sin bmw med nøgle

Annonce