{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kinnerup auto kommission
  • #2   19. mar 2015 Det er som at handle privat. Fordele og ulemper.

• #4   19. mar 2015 Vi har købt en transporter deroppe ingen problemer men som skrevet det jo ren kommission

• #5   19. mar 2015 I en af anmeldelserne på TP, står der ellers at kunden de formidler for, både mundligt og skriftligt havde gjort opmærksom på en motorfejl, men at Kinnerup 'glemte' at oplyse dette til køber..

Med alle de dårlige anmeldelser ville jeg ALDRIG købe en bil derfra..

• #7   19. mar 2015 Aldrig om jeg vil handle derude never. Hold jer langt væk fra den hat. Jeg fraråder alle jeg kender og handle der. Og efter de har løst på tp sætter de heller ikke deres ben derude.

• #8   19. mar 2015 Hvad er lige din relation til firmaet Thomas..?

Sjovt at 7 ud af 10 anmeldelser har været kunder der direkte fraråder folk at handle der, siger at de snyder og lyver.
    og de 3 positive anmeldelser lugter mere af insidere i firmaet som skal prøve at skrive noget godt.. og prøve at rette op på katastrofale anmeldelser ved at lyve og lave skjult reklame..

Hvilken normal kunde ville skrive:
    "Hos en kommision som Kinnerup er de kun mellemmænd/formidler. Handlen foregår i realiteten som en privat handel og derfor bortfalder garantien. Man er her underlagt købeloven, privat til privat."
    Eller:
    "Har lige købt en dejlig Audi hos dem og
    er meget tilfreds med både handel og
    service,og fik iøvrigt en god byttepris på
    min gamle bil.
    Kan kun anbefale dem. "
    Eller for den sags skyld:
    " hvis man vil have de ting en bil der er gået i gennem fra top til tå og alt det andet man i følge købeloven har ret til så køb da forfanden en helt ny bil"
    Ja, det sidste eksempel er den nyeste, og klart det mest desperate..

Og jeg er ikke professor i biler, desværre, men har mine specialer i stramme fisser samt helingsprocesser på silikone bryster.

• #9   19. mar 2015 Når man går og kigger derude så er mange af priserne totalt i hegnet... De hænger slet ikke sammen... Jeg har aldrig handlet der, men har kigget en del gange...

Folk der sætter sin bil i kommision er vel i bund og grund folk der godt ved at de forlanger for meget for deres bil.

• #10   19. mar 2015 Har ingen forbindelse overhovedet vi købte i 13 en transporter fra 10 fornuftig pris 1ejers bil alt holdt som det skulle og vi stadig tilfreds med den
    Andet kan jeg ikk sige

• #11   19. mar 2015 Nårh, nej det var Thomas Ø, som gakkede ud i #6 det var ment på.

Ikke dig Thomas C.. smiley

• #12   20. mar 2015 Ok sådan

• #13   20. mar 2015 Os helt tilfreds med dem, købte en Kia derfra, alt gik som det skulle smiley

• Sebastian H
    Sebastian H Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 4 Emner: 7 Svar: 154
    #14   20. mar 2015 Min familie købte også en bil derude fra, ingen problemer endnu. De afleverede den faktisk til vores adresse i Aarhus

Kommentér på:
kinnerup auto kommission

Annonce