{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.927 visninger | Oprettet:

Vcds {{forumTopicSubject}}

Jeg har en transporter t5.
Baglygterne lyser ikke. Men kun dags lyset foran. Jeg skal dreje kontakten før der er baglys på men så tænder kørelyset også.
Nogle som kan sige mig hvordan jeg omprogrammere den til at baglyset er til altid selvom den står på (0). Og kørelyset foran skal først tænde når man drejer kontakten hen på lys. Dvs så dagslyset lyser selvom den står på nul.

Håber i forstår ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vcds
  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.886
    #2   13. apr 2015 det kan du så ikke, men du kan sætte en "lus" fra fra kørelys ledning til baglys ledning så at de tænder sammen, hvid du ikke forstår så få en der kan til det smiley

• #4   13. apr 2015 2013?????

• #6   13. apr 2015 Instrument.
    Kodning.
    Lang kodning hjælpeprogram.
    Find det felt hvor derstår positionslys ved kl 15(tænding)

• #7   13. apr 2015 tak smiley

• #8   13. apr 2015 Ved ikk om du kan på en t5. Men på en Up kan man også kode comming home light, leaving home light, osv osv. Men husk nu og noter den gl kode, så du ikk fucker noget helt op

• A.G.
    A.G. Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 78
    #9   15. apr 2015 Jeg låner lige tråden, håber det er i orden smiley

Johan kan du fortælle mig hvordan man koder coming / leaving home, har prøvet lidt på min egen passat, har også haft en anden til at kigge på det. Altså muligheden er der og jeg kan godt vælge den til, men det virker bare ikke.

Kan du fortælle hvordan du ville gøre det step by step smiley

• #10   16. apr 2015 A.g
    Hvis du har fundet det inde i instrument... Kodning.. Lang kodning, og vinget comming home light fra, skal det virke, ellers er det din styreenhed som ikke er forberedt/den forkerte til det....... Denne guide er på tysk, men tallene står der, enten automatisk eller manuel aktivering,,
    Prøv lige dem, og husk igen, gem den gl kode

Folgende Codierung ist anzuwenden:

CH / LH Modus automatisch aktivieren:

STG 09 (Bordnetz) auswählen
    STG Codierung -> Funktion 07
    Byte 12
    Bit 2 deaktivieren
    Byte 17
    Bit 5 aktivieren

CH / LH über Nebelscheinwerfer:

STG 09 (Bordnetz) auswählen
    STG Codierung -> Funktion 07
    Byte 17
    Bit 3 aktivieren

• #11   16. apr 2015 Kan man kode comming and leaving home light uden man har lys sensor? Alt det er aktiv uanset hvad

• A.G.
    A.G. Tilmeldt:
    jan 2012

#12   16. apr 2015 Okay Johan P, er det ikke også noget med at man skal sætte hvor lang tid den skal gøre det lyse ?

• #13   16. apr 2015 Mener det std er 30 sekunder, man kigger bare de forskellige bit igennem, og så står der noget med tiden, det kan også ske man ændrer tiden i en dropdown mene i programering,
    Mr.n. Mener der skal være lyssensor.

• A.G.
    A.G. Tilmeldt:
    jan 2012

#14   17. apr 2015 Det virkede ikke smiley Der var heller noget der hed bit 2 i Byte 12 smiley

• #15   17. apr 2015 Så den nok ikke forberedt til det

• A.G.
    A.G. Tilmeldt:
    jan 2012

#16   19. apr 2015 Nej okay smiley
    Men det var da forsøget værd og tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Vcds

Annonce