{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Anbefaling af ny mobil {{forumTopicSubject}}

God eftermiddag BG !

Jeg skal ud og have købt mig en ny mobil, da min ældgamle Samsung Galaxy S2 fra 2011 er begyndt at skrante lidt smiley

Jeg hører til den kategori af mennesker, der ikke nødvendigvis vil gå rundt med en Nokia 2010 - men jeg kunne på den anden side heller ALRIG finde på, at give f.eks. 5-6.000 for en iPhone eller Samsung Galaxy S5 eller S6 eller hvad de hedder.

Jeg er pt. overhovedet ikke inde i, hvilke modeller der findes på markedet, og hvad man skal gå efter. Ud over at snakke i mobilen bruger jeg den primært til at tjekke facebook, chatte i facebook osv.

Men er det overhovedet muligt med et budget på f.eks. 1.500 at finde en nogenlunde præsentabel og OK mobiltelefon? (Jeg vil kun have en spritny én af slagsen, så i behøver ikke komme med tilbud til mig angående jeres aflagte mobiler smiley )

Jeg har ikke de store krav, ud over at der gerne må være et OK kamera i telefonen.

Forslag modtages med kyshånd, på forhånd tak og fortsat god og solrig lørdag !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefaling af ny mobil
  • #1   18. apr 2015 Gå ind i en butik og se på udvalget. smiley

• #2   18. apr 2015 til den pris kan du få en LG G2. har haft min i 2 år og den virker stadig upåklageligt ?

• #3   18. apr 2015 Samsung S4 Mini fra Elgiganten.

• #4   18. apr 2015 Du vil bare få SÅ meget mere ud af at give 500-1.000 kr. ekstra og købe fx en OnePlus One eller en brugt topmodel fra en af de andre producenter. Man kan ikke få meget for 1.500 kr., der ikke allerede er outdated.

Vi lever (nogle vil sige "desværre") i en verden, hvor det koster mere end 1.500 kr. hvert 3. år at være opdateret på den front. Sådan er det bare smiley

• #5   18. apr 2015 @Bay

Du har jo et eller andet sted ret...og normalt er jeg ikke nærig eller en gnier....men jeg synes bare generelt ikke, at at en mobil er så meget værd smiley Nok også fordi jeg ikke hører til dem der konstant skal have fat i mobilen og tjekke alt muligt.

Men det kan da godt være, at jeg lige skal skrue budgettet lidt op.

Jeg synes bare generelt heller ikke, at der sker de helt store revolutioner inden for området. Det kan da godt være, at de lidt dyrere mobiler nu har 13 Mpix kamera mod 8 for et par år siden, men derudover føler jeg som nævnt ikke, at der sker revolutioner sådan hen over de seneste par år.

• #6   18. apr 2015 I min optik er det ganske misvisende at bruge kameraets Mpix som mål for, om der er sket en revolution smiley

Hvis du i stedet ser på performancemål i diverse tests af processor/GPU osv., er forskellen enorm smiley

Men det er jo et spørgsmål om prioritering og præferencer, om man vil ofre penge på det, det er klart. Jeg er selv typen, der gerne vil have det nyeste. Jeg kan så også få dem til "halv pris" (efter skat) ved at køre det gennem mit selskab, så det hjælper jo på det.

• #7   18. apr 2015 Kig på LG G3 S smiley

• #8   18. apr 2015 Du har ikke snakket om noget styre system. så hvis du vælger en Windows Phone kan du gå en topmodel til de penge smiley

• Audi
    Audi Tilmeldt:
    apr 2015

Emner: 16 Svar: 147
    #9   18. apr 2015 Ville klart tage en one plus one og som bay siger smide lidt extra beløb i det , er en super mobil og især til pengene så for du ikke rigtigt noget der kan følge med den

• #10   18. apr 2015 @vac -
    Windows Phone er heller ikke udelukket. Har brugt eftermiddagen på at sidde og læse lidt tests og se nogle reviews på Youtube, og da ser det ud til, at de er OK til prisen.

Tak for jeres inputs...det kan sgu være lidt af en jungle at finde rundt i - men nu har jeg en masse info jeg kan bruge, inden jeg beslutter mig smiley

• #11   18. apr 2015 Jeg er glad for min LG G3. Købte den for 3000 i Elgiganten for et par måneder siden. Men har set den til 2500 eller noget i den dur siden da. Og jeg synes kameraet i den er super godt. smiley

Edit: Min næste mobil bliver nok også en Windows Phone. Synes ikke de seneste Android updates har fungeret super godt. smiley

• #12   18. apr 2015 Køb en brugt Samsung galaxy S5 eller giv lige det ekstra for en OnePlus One. Ekstremt fed mobil som slår alle de andre i det hele. Kæmpe skærm og alt det lir du kan forestille dig. Koster omkring 2000.

Ellers en LG Nexus, også en fed og simpel android smartphone.

• #13   18. apr 2015 @Sebastian

Ønsker ikke at købe en brugt mobil - så kan jeg lige så godt beholde min gamle S2 smiley

Nej seriøst, når jeg skal have en anden mobil skal den være ny smiley

OnePlusOne ser ud til at have rigtig gode specs. ift. prisklassen - og ser ud til også bl.a. at have et rigtig godt kamera. Men jeg synes også der er flere tests rundt omkring på nettet, der skriver om jævnlige programfejl og nedbrud med den modificerede Android-version, CyanogenMod, som mobilen kører med.

Jeg ved ikke, om det fortsat er aktuelt, men det er i hvert fald noget jeg lige skal grave lidt mere i.

Kommentér på:
Anbefaling af ny mobil

Annonce