525 visninger
|
Oprettet:
_Meget_ rust i nyimporteret bil. {{forumTopicSubject}}
Hejsa, har haft min astra lidt tid, siden december sidste år, hentet i tyskland ved samme lejlighed, vidste godt der var rust ved tankdækslet, men pillede skørterne af her den anden da, se hvad jeg fandt, under min profil eller her:
http://bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=44789
Så kan man snakke om at opel ruster, det er en 92, og på trods af at det er en tysker, ska der skiftes bagpanel, hele bagskærmen i begge sider, begge panelkasser, som faktisk var væk, og begge forskærme..
Dejlig ting lige at finde :S
Tjek også lige mine nye rørhaler ..
Mvh. Dennis.
maj 2006
Følger: 55 Følgere: 52 Biler: 1 Emner: 29 Svar: 934
maj 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 4 Emner: 11 Svar: 132
Martin N: Ja det ska jeg satme love for hehe, panelkasserne var blevet lappet 3-4 gange, og sidste gang var pladen sat fast med kit oven på de gamle lapper..
det er helt galt, men man må sige den var pænt pyntet, den er lige blevet sprøjtet over med den orange farve inden salg..
Men har næsten købt et rå gsi karos som intet rust har istedet, som alle skørter, ruder og såen bare ryger over på..
Mvh. Dennis.
sep 2005
Følger: 59 Følgere: 45 Biler: 11 Emner: 106 Svar: 464
men noget helt andet er hvor har du fået de rørhaler fra de er mega nice
dec 2003
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 182 Svar: 2.599
maj 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 4 Emner: 11 Svar: 132
Men fuck de har givet den noget spartel, tror de har brugt de første 15-20kg på skærmene, der ligger en 2-3mm overalt næsten..
Martin: Rørhalerne er fra et smede firma i new york, der laver special udstødninger og lign.
Men de blev taget i tolden, så de blev lidt halvdyre, men hva fanden hehe..
Mvh. Dennis.
_Meget_ rust i nyimporteret bil.