{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.080 visninger | Oprettet:

Bil smadret :( {{forumTopicSubject}}

Hey bg.
var så uheldig at , der var en stor fed volvo der smakede op i røven på min dejlige nyrenoverede golf 2 i torsdags, jeg er nu ret sikker på bilen er totalt skadet da bilen er helt skæv og trykket sammen.

Da det er hans forsikring der skal dække det hele går der lidt tid det er jeg klar over men mit spørgsmål er .

Hvad kan jeg forvente at få af forsikringen for en golf fra 92
den er nysynet og ny istandsat har kviteringer på stortset alt der købt til bilen.

har hørt de bare vurdere efter en bil magen til på nettet men der svinger de jo fra 5000kr til 20000kr smiley

ville godtnok blive ked af det hvis bilen bliver vurderet til små 5000kr med alt det energi de mange timer og penge der lagt i.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil smadret :(
  • Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Svar: 195
    #1   13. jun 2015 renoveret=alm vedligeholdelse,det får du ikke noget for,men står den pæn osv,så får du jo nok lidt,men 20 kg,det tror jeg ikke du skal regne med de kigger jo en gennemsnitspris,så alt over 10 skal du nok regne med er godt

• #2   13. jun 2015 jamen hvis de skal finde en magen til i samme stand skal de sku punge ud men det det jeg frygter de ikke ser på.
    men ja 10klik og så ville jeg ikke være helt ked af det selvom det langt fra dækker det der er brugt på bilen .

• Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    aug 2012

#4   13. jun 2015 de skal ikke finde en magen til for hvis du mener der var noget specielt ved din bil,så skal det tilføjes i din egen police,alm reservedele regnes som vedligeholdelse og det får man ikke noget for

• #5   13. jun 2015 smiley sådan ser en golf 2 ud efter møde med v70 med ca 70 i timen smiley

profilbillede
  • #6   13. jun 2015 ja okay. men skal sende alle kviteringer osv til hans forsikring , og har også arbejdsløn på en masse timer der skruet på den . som os ryger med de sku også have godkendelsen på gevinden og alt det fis .

• Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    aug 2012

#7   13. jun 2015 tja den er nok død,du kunne jo købe den ud af forsikringen hvis du selv har evner med pladearbejde

• #8   13. jun 2015 smiley har absolut igen evner med pladearbejde så bliver ikke aktuelt . desværre tror sku heller ikke den er til at rede . tanken er trykket om på bagsæde . og man kan ikke åbne højre fordør ordenligt taget er også småskævt så den har fået lidt af et tryk

• Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    aug 2012

#9   13. jun 2015 måske ikke,men er der mange gode dele,så kunne du jo beholde den og finde en magen til

• #10   13. jun 2015 Er du ikk tilfreds med prisen skal du jo bare sige det til dem.. Folk er så bange for forsikringer, men det er da så simpel, kan de ikk give en ordentlig pris må de jo bare få bilen lavet...

• Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    aug 2012

#11   13. jun 2015 der står ingen steder i forsikringspolicer at de skal lave bilen,hvis nu bilen er skadet for 50.000 kr men kun 10.000 værd,det er en skrøne og forlænger bare behandlingstiden ved forsikringen

• #12   13. jun 2015 brian . der stortset ikke noget der kan skiftes der ik er blevet det på den bil.
    så reservedele er der massere af.

Krogh. ja men jeg havde også tænkt mig at stå der når taksatoren gør den op for den skal fandme ikk bare gøres op som en bunke lort fordi den er gammel .

• Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    aug 2012

#13   13. jun 2015 taksatoren plejer at ringe og så tager man en snak om det,de plejer altså ikke at være så vanskelige,du ligger bare ud med det tal du har tænkt,så mugger han lidt,det skal han jo,men jeg har altid fået det tal jeg har tænkt,faktisk fik jeg 7 kg mere end jeg regnede med på den jeg smadrede i foråret

• #14   13. jun 2015 smiley håber bare han er til at kaste rundt med smiley
    altid noget at ham der smaskede op i røven på ,mig godt kunne se det var hans skyld. smiley

• Brian A
    Brian A Tilmeldt:
    aug 2012

#15   13. jun 2015 det skal nok gå,det er jo en forhandling,selvfølgelig,hvis du siger 200.000 til start,så bliver i nok ikke enige,men hvis du siger at du regner den for 15-20.000 kr,så tror jeg nu at i hurtigt bliver enige,din bil er peanuts i forsikringsverdenen

• #16   13. jun 2015 præcis . må bare ikke miste for meget på den . det rigligt at bilen er død når man har brugt så langtid og så mange timer på den . nøj jeg er irreteret og man kan bare intet gøre andet end at vente .

• #17   13. jun 2015 Ved godt det ikke hjælper ang pengene du får ud af det, men et eller andet sted skal man jo bare være glad for der ikke skete person skade, og måske skulle sidde i en stol resten af livet.
    personligt ville jeg da være ked af bilen er færdig, men taknemlig for at kunne gå derfra, de 5-10k man evt mister ville jeg til enhver tid gerne "mangle".

• #18   13. jun 2015 Nu skriver du AV min nakke.
    Har du været en tur forbi skadestuen samt din egen læge ?

• Audi
    Audi Tilmeldt:
    apr 2015

Emner: 16 Svar: 147
    #19   13. jun 2015 Du skal bare være hård og holde fast i dit og tag kopi af alle kvit ovs inden du sender gir dem noget , de byder altid lavt da det er forretning for dem så bare hold fast og self betyder det noget at du lige har posten en masse dele i for nyligt og når du har kvit ovs står du godt

undersøg markedt godt og grundit med priser og udstyr km ovs så du er forberedt
    den sidste bil jeg havde forhandling med taksatør ville de tilbyde 70.000 kr da de mente man kunne få samme bil og udstyr for , blev ved med at spørge ind til hvor man kunne det da jeg havde undersøgt markedet , blev ved med at holde fast på at det ikke var nok og bilen sku være samme årgang km eller under og udstyr , endte med de gav 90.000 for den, så endelig hold fast og ikke gi dig og gør som mange gør
    Du har intet at tabe ved at holde på dit

• #20   13. jun 2015 Husk at forsikrings selskaber, finder ALT som de kan bruge for at slippe for at punge ud! Jeg fik afvide jeg var underforsikret, pga mine fælge og dæk, som de havde taget ny pris på hele lortet, samt mit headunit!

• #21   4. jul 2015 Tak for alle rådne smiley endte op på 15000kr som håbet, men han startede dog på 7000kr så sagde jeg hvis ik jeg ku få 15 så ku de lave bilen det ville koste 42000kr så blev vi hurtige enige ??

Kommentér på:
Bil smadret :(

Annonce