{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Hvilken browser {{forumTopicSubject}}

Aften BG

Nu hvor Google Chrome er ved at lukke ned for de forskellige funktioner jeg bruger i min hverdag, så er det ved at være på tide med en ny browser.... MEN hvilken en skal man vælge??

Kravet er at den skal virke - og kunne snakke sammen - på både PC og Android, samt kunne blokere for reklamer på de forskellige sider (fint med en udvidelse ala adblock plus)

Mvh.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken browser
  • #3   26. jun 2015 IE11 er den bedste på mange områder, men den længe ventede Windows 10 kommer med den ny browser Spartan.

• #4   26. jun 2015 Nu prøver jeg og give ræven en chance smiley

#3 - yeps, er spændt på at prøve den når jeg får w10 på maskinen...

• #5   26. jun 2015 Hvorfor ikke prøve med Google Chrome, den er jo også god med Android, kører Firefox ikke med Linux system?

• #6   26. jun 2015 Undskyld mine gloser, men Spartan er da nok sådan cirka det værste crap, der nogensinde er produceret når vi taler browsere smiley

Jeg har nu kørt de fleste "builds" af Windows 10 technical preview (aktuelt build 10130) i det seneste års tid - og med mindre den "endelige" version af Spartan-browseren er markant bedre end de foregående versioner, så bliver det ikke en browser jeg vil bruge.

Jeg vil også foreslå Firefox. Det er i min optik den browser, der kører mest stabilt og hurtigt.

• #7   26. jun 2015 #5 jeg kører nyeste GC nu... men den er blevet yderst ustabil og så går der heller ikke længe før at man mister mange muligheder når de lukker helt ned for java/NPAPI

• #8   26. jun 2015 #6
    hmm havde ellers hørt fra flere at den skulle være super når nu den endelige version kommer sammen med w10 udgivelsen smiley

• #9   26. jun 2015 Har nu smidt ræven på og bedt den om at hente bogmærker og adgangskoder med over fra chrome.... men ØV BØV den kan ikke en eneste kode eller navn smiley

• #10   26. jun 2015 Hælder nu mest selv til IE11, har aldrig haft problemer med den overhovedet. Opera 10,7 skulle efter sigende også være ok, men har ikke prøvet den, efter test i komputer for alle, der var IE11 at foretrække, men man skal være abonnement for at kunne læse artiklen

• #11   26. jun 2015 Kim B

Jeg synes bare Spartan er rigtig langsom og så kunne jeg ikke rigtig få scroll-funktionen til at virke med min mus uden at det hakkede hele tiden. Derudover var der flere links, som ikke virkede i Spartan når man klikkede på dem, men som virkede både i IE 11 og i Firefox.

• #12   26. jun 2015 #11 ja så er man jo lige vidt hvis man ikke kan bruge den ""som eneste"" browser smiley

• #13   26. jun 2015 Synes jeg har læst at det bliver muligt i Windows 10 at have både IE11 og Spartan installeret?

• 6kv .
    6kv . Hjælpe-administrator

Følger: 14 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 117
    #14   27. jun 2015 det kunne måske være værd at prøve opera.!! det er noget der virker.!!

Kommentér på:
Hvilken browser

Annonce