{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.366 visninger | Oprettet:

Billån til elev under 21 ris/ros {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Jeg har en Polo 6N som gear kassen er ved at stå af. Da jeg i forvejen har brugt over 60000 på hele bilen. 40000 af dem på reparationer. Er jeg træt af at bruge penge på den. Skal have mig en anden bil i nyere bil tænker fra 2000-2005

Da jeg har langt fra arbejde. Kan jeg ikke undvære bil og må desværre finde et lån jeg kan tage mig. Selvom jeg mere er til spare op.

Jeg har undersøgt mange forskellige billån. Men man skal mindst være 21 eller 25. Og er elev lønnet. Og kan tage alt over automatisk betaling da jeg altid har penge på kontoen. Er ikke på RKI.

Men kan ikke rigtig finde et sted hvor jeg kan få et billån som 20 årlig på elevløn.
(Jeg har 3 kammerat 2 på 18 og 1 på 19. De er elevlønnet som har et billån. (Har ikke spurgt hvor de har det fra)

Men ville høre om nogle af jer ved hvor jeg kan tage et billån evt hos en forhandler i nærheden af København. Eller om i kender nogen. Laver gerne automatisk betaling. Har altid penge. Det ikke problemet. Det stor problem er bare at jeg afhængig af bil og skal have til og fra arbejde. Plus aflevere den lille smiley

Tusind tak på forhånd.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billån til elev under 21 ris/ros
Kommentér på:
Billån til elev under 21 ris/ros

Annonce